helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Når jeg ligger på ryggen og løfter hodet så mye at magemsklene strammes skikkelig kan jeg dytte tommelen mellom de rette magemusklene... skal det være sånn?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Det er slik etter at du har vert gravid(og er gravid) , mine magemuskler var slik du forteller til ca 2-3 mnd etter at eg hadde født
helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Ja, jeg viste det var sånn når man var gravid, men nå er det over 6 mnd siden jeg fødte...
månestråle32 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg fødte for 8 mnd siden og har fortsatt ca 2-3 cm mellomrom(diastase) ved navlen. Er ganske vanlig å ha dette, også i flere måneder etter fødsel. Hos noen går det sammen veldig raskt, hos noen blir det aldri helt som før fødsel. Det anbefales å ikke kjøre rette sit-ups/crunch, men kun skrå for å prøve å dra det sammen igjen I tillegg til at trening kan hjelpe, så vil det også sakte men sikkert bli litt og litt bedre bare ved at tida går !!
helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2009 Takk for svar Skrå sit-ups skal bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå