Gå til innhold

huff, er redd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i september 08 og har endelig blitt gravid på ny. Er nå 5+4 og på fredag morgen hadde jeg lys-lys brun utflod så vidt det var på morgenen, samme i går og også litt på kvelden. I dag tidlig var det litt mer brun-rødt men ikke blodig. Sånn pleier jeg ha før jeg skal ha mensen og det kom forrige gang jeg mistet. Nå er jeg bare så fryktelig redd det skjer igjen... :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig med litt brunt utflod, det hadde jeg litt av også og alt har gått fint hittil. Håper spiren din klorer seg fast og blir der :-) Lykke til!

Skrevet

Det hadde jeg også mandag, og det går fortsatt helt fint. Det er vel bare noe kroppen gjør hos deg uten at det behøver bety at du mister fordet. Du trenger nok ikke engste deg dersom det ikke begynner å blø mye. Masse lykke til! Fortell hvordan det går om noen dager.

Skrevet

Våknet i dag jeg også, med brunlig utflod og etter hvert blitt mer blodig, med skikkelige murringer i magen og ryggen.

Mistet 17.mai i år og er så kjempebekymret nå, for at det skal skje igjen... '

Føler du deg gravid enda da ??

Det gjør jeg egentlig, men vet ikke hvor fort symptomene forsvinner!!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Jeg vet ikke helt, nå har jeg bare fått en skikkelig vond følelse... :( håper så inderlig det ikke skjer noe!! Men jeg kjenner det veldig nederst i høyre side av magen og i korsryggen på samme side bak... og blir jo sprø av å lese seg til hva det kan være. Har time hos legen den 20., men skal ringe i morgen og få ny time uka som kommer... Håper-håper-håper!! har hatt en så utrolig god følelse hele tiden. Men utfloden er ikke noe særlig blodig, så bare håper det holder seg sånn. Hvor mange dager holdt det på for dere som har hatt det som det fortsatt går bra for?

Skrevet

Jeg fikk litt brunt utflod i uke 5, og fikk det igjen nå idag (11+6). Så vidt jeg har forstått så er det ikke farlig, det er bare veldig skjørt oppe i underlivet i disse tider:) Selv den minste dråpe kan farge utfloden.

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Hos meg var det bare ett tørk, for å gå inn i detaljer.. Og kanskje en mikrodråpe på papieret litt senere på dagen.. Men dette varierer nok fra person til person:)

Skrevet

takk for svar! :) kjenner jeg er litt roligere nå, ser jo at dette er normalt. er bare så ubehagelig å kjenne disse smertene også? er jo ikke kjempevondt,men en følelse av at mensen er på vei. De to andre dagene jeg har hatt det var det så vidt det var noe. I dag kan jeg så vidt se at det legger seg i truseinnlegget, men er mest på papiret, jeg går jo på do hele tiden! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...