☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Har du testet igjen??? Er kjempespent!!!! Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Heisann! Så koselig med en tråd med "mitt navn" på da..... Testet i morrest (ca 5 timer siden forrige do-besøk), og testen ble ikke positiv.....hmm...vet ikke hva jeg skal si til det! IKM idag, men ingen tegn til TR....Håper den holder seg langt unna! Er superkvalm i støytene, mulig det er psykisk, men får liksom ikke det helt til å stemme.... Enn du da? Når tester du?? Klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Skal teste i morgen jeg, men har ikke IKM før til lørdag den 15 aug, men jeg er en av de som produserer hcg tidlig når jeg først blir gravid, så derfor tester jeg så tidlig, er kjempespent!!!!!! Har også masse symptomer (trøtthet, ømme bryster, bittelitt småkvalm innimellom, stikninger i magen, øm og støl i lyskebåndene (spesielt når jeg nyser eller hoster) men det kan være innbildning, eller pms eller noe annet... Lykke, lykke til Axinija =) Får dessverre ikke kommet med oppdatering om testen ble positiv eller ikke før en eller annen gang i morgen kveld - skal på jobben og har kunder hele dagen, så får ikke sjans til å ta en liten pause engang for å logge meg på BIM, hehe =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå