Gå til innhold

Engstelig, uke 7 og blødning :-((

Gjest

Anbefalte innlegg

Mistet i uke 6 17. mai og ble gravid igjen etter en mens.

I går kveld satte den store hvalpen vår, begge labbene hardt i magen på meg og jeg fikk vondt.

I dag tidlig hadde det kommt brun utflod, og nå flyr jeg på toalettet å sjekker hejle tida.

Mer blodig nå, men fortsatt litt mørkt det som kommer.

Murrer veldig i begge sidene og ryggen.

Trodde jeg var distansert til dette lille jeg bærer på, men nå er jeg bare så trist....

Hadde sånt håp om å beholde nå !!

Fortsetter under...

Jeg hadde en liten blødning for 2 uker siden (uke 8), og fikk komme til hos gynekolog dagen etterpå. Fantastisk å få tatt ultralyd og konstatere at alt var bra! Kunne se hjertet slå - helt utrolig! Så anbefaler deg å kontakte lege, siden du har mistet tidligere, vil de helt sikkert gi deg ekstra tett oppfølging denne gangen. LYKKE TIL!!

Hei og takk for svar.. så godt å kunne snakke med noen her.

Så godt å høre at det kan gå bra :-) Hadde du mye blødning siss 40 ?

Blødningene har tiltatt noe i kveld, men fortsatt mindre en en mens.

Har gitt litt opp og ikke ringt lege eller noe i dag. Ser det an til i morra, kjenner tegnene siden jeg har opplevd det før...

Lykke til på ferden dere andre!!!! Unner dere alt godt ;-)

Dette svangerskapet er nok over for min del. har blødd ganske mye i dag, kom en klump i dag morges, blødd i hele dag, lite klumper og koagler men dog.

Med mindre det er en tvilling igjen der, er nok magen tom ;-((

Har ikke ringt lege, ser det an om kroppen ordner opp selv.

En veldig tung dag :: ;-(

Annonse

Stakkars deg, jeg vet hvordan du har det. Måtte ordne opp selv en hel natt, på morningen var det over, var i uke 11:-( kjenner ennå at det ble tøfft, men kommer videre. Tror nok ikke valpen hadde noe med dette å gjøre, fosteret tåler mer enn som så forstår du.

Kom deg fort videre og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...