Gjest Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hei alle jenter her inne på "bli gravid". Jeg har så lyst til å skryte av dere. Synes virkelig dere fortjener masse ros. Dere er så flinke til å løfte hverandre opp,gi oppmuntrende ord og til å trøste. Aldri trodde jeg det skulle være så vanskelig å bli gravid igjen. Her inne har jeg hentet mye god og verdifull info. Når mannen er lei gravidprat,så finner jeg trøst i å lese innlegg her. (Ser at det er fler som har det slik). Takker dere alle for supre svar og positive tilbakemeld. Ps. Venter fortsatt på TR eller en positiv G-test. Varm klem fra meg
M ♥ ♂-2010 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Det er jeg helt enig i!! Igår var jeg deprimert fordi den mest sansynlig ikke satt denne pp heller - jeg skrev et innlegg her inne og idag morges var det tre kjempepositive og gode svar til meg på tråden min. Veldig godt å vite at noen bryr seg her, når man bare kan snakke med sin kjære om dette utenfor internett:) CREDS TIL DERE!!! og TUSEN TAKK! :)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 jeg også skrive under på den der:-) jeg har ikke vært gravid på over 10 år og er prøver igjen:-) har det ikke vært for jentene her inne,har jeg ikke visst stort.jeg har glemt alt om hvordan det er å prøve og å være gravid,og har lært mye takket være dere:-) nå føler jeg meg mye bedre rustet til å bli gravid,og vet at er det noe jeg lurer på,er det bare å skrive et innlegg,så får jeg svar:-) tusen takk for at dere er her:-)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Helt enig! Det er så koselig å få svar og at noen bryr seg om det man skriver. Jeg har andre jeg kunne spurt, men vil ikke snakke for mye med dem før jeg vet sikkert at det går bra (12.uker) ettersom det gikk galt sist. Det er jo faktisk kun dere her inne (i tillegg til samboeren min såklart) som vet jeg er gravid. Takk til alle som bryr seg og som gir lyd fra seg når man trenger det!
ღ askepott ღ Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 eenig, her er det koselig varm klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå