Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Gutten min på 1 år har nå en stund hatt en veldig rar konsistens på bæsjen sin... Det er grøtaktig med små "sandkorn" i. Jeg kan ikke tørke stumpen med vanlig våtservietter men må skylle stumpen hver gang han har bæsjet... NOen som vet hva dette kan komme av, eller som vet hvordan gjøre det bedre? Han er en gutt med god appetitt og spiser normalt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 skulle gjerne hatt noen eller i alle fall ett svar
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Hvis han virker frisk og har apetitt og energi så ville jeg sett det an litt. Det trenger ikke være noe annet enn at det er mye nytt og uvant for en liten mage, eller at han har en lett magesjau. Hvis det ikke gir seg av seg selv innen rimelig tid eller han viser tegn til å ha magesmerter, mister apetitten, ikke legger på seg/ går ned i vekt eller virker slapp ville jeg tatt ham til lege. Det kan jo hende at det er et eller annet han ikke tåler, men jeg vil ikke anbefale deg å begynne å utelukke ting fra kostholdet hans uten å forhøre deg med en lege først. Håper det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå