Gå til innhold

Kjøper dere helt nye vogner eller er det noen som kjøper på finn også?

Anbefalte innlegg

Var helt imot å kjøpe brukt vogn egentlig, men når jeg ser prisene på de nye pluss at mange er flinke til å bruke vognene de selger på finn forsiktig, så vurderer jeg å kjøpe brukt.. Er til barn nr. 2 jeg vurderer dette da vi fikk vogn til nr 1 av svigers.. Er det litt kjipt eller er det greit? Vil jo ikke at barn nr. 2 skal ha noe dårligere enn storesøster, men....de på finn kan vel være greie de og??

Fortsetter under...

hehe, jeg tenkte som deg da vi kjøpte den første vogna til lillemor. Den ble kjøpt splitterny, og betalt av svigers... ;)

Vogn nr. 2 og 3 ble kjøpt brukt. Vogn 4 ny og vogn 5 brukt. Vogn 6, 7 og 8 ble og alle kjøpt nye, men nå ser jeg etter en brukt happy på finn... Jenta er et år, så hun har hatt gleden (?) av å teste litt forskjellig...

Eneste jeg vil si er at det er mye bedre å kjøpe en dyr pent behandlet vogn til nestemann, enn en billig og raklete ny. En billig, gammel brukt kan du holde deg unna..

Vi har kjøpt en emmaljunga duo fra finn, og er kjempefornøyd! Vogna ser praktisk talt ubrukt ut! - og vi sparte 3500kr i forhold til en ny.. - De pengene kan man bruke til noe annet til knøttet tenker jeg.. Jeg har aldri vært betenkt med å kjøpe brukt, men hadde ikke kjøpt ei vogn jeg ikke hadde sett selv. Denne vogna fant vi i byen her, og dro hjem til de som solgte den for å se på. Da fikk vi jo se at det var ordentlige folk, og at vogna og alt så plettfri ut. Vi fikk til og med kvitteringa fra når de kjøpte vogna ny og alle papirene som de fikk med da de kjøpte den. Nei, bruk pengene på noe annet hvis du finner vogna du har lyst på til en billig penge, pent brukt på Finn:) Småen kommer overhodet ikke til å lide av det. Dessuten kan jo alt at trekk og madrasser maskinvaskes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...