♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Gutten min på 16 mnd skal begynne i bgh fra mandagen.Huff som jeg gruer meg til det.Skjønner ikke hvordan de folka som jobber der skal klare å passe på så mange barn ,samtidig ha like sove og spise tid for dem, og passe generelt.Hvordan skal dem klare å få gutten min å sove et bestemt tidspunk vet ikke jeg.Gruer meg virkelig. hvordan det skal gå å gi det de små trenger.Huf....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 jeg tror det kommer til å gå kjempe bra gutten min på 1 år og 2 månder begynner i bhg nå på onsdag og jeg må si at jeg bare gleder meg... Jeg tror han kommer til å stortrives sammen barn i steden for å slentre rundt med meg dagen lang hehe. Sovetiden er jeg heller ikke så veldig beskymret for, jeg tror ikke det er så viktig at han sover på akkurat samme tid hver dag så lenge han blir lagt og får sovet litt ) kommer nok til å gå kjempe bra og etter en liten stund kommer du ikke til å huske hva du beskymret deg for.. )
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 jeg jobber ibarnehage på småbarns avdelinga og det kommer til å gå kjempe bra!! skjønner du er urolig,det er jeg også,sønnen min skal begynne i en annen barneahage snart,gruer meg selv..men veit jo at han kommer til å få det fint.. De som jobber i barnehagen har god erfaring med barn og de har ikke flere barn å passe på pr voksen enn det som er forsvarlig:) sovinga skal du heller ikke bekymre seg for. utrolig hvor lett barna kommer inn i rutinene altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå