Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Min har nylig fylt et år, og han får fortsatt en flaske med mme hver morgen. Nå er boksen snart tom, og jeg er litt i tvil om jeg skal fortsette med mme om morgenen, eller heller varme en flaske med vanlig melk. Han har nettopp begynt å smake på vanlig melk, og antall bæsjebleier har økt veldig i det siste. I tillegg er det ofte veldig løst, så jeg vil ikke gi han for mye melk enda.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 han sluttet dagen etter han ble 1 år.. men var jeg deg ville jeg kanskje gitt han den ene flaska mme til bæsjen ble litt normal igjen.. min sønn begynte så smått uka før han fylte året og smake lett melk,og fikk og løs mage av det..smakte litt mer og litt mer.så når det var gått ca ei uke så var bæsjen normal og da kutta vi ut mme
bias Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Lillemor får fortsatt den eine flaska om dagen med mme, ho er 16 mnd. Mest fordi ho ikkje vil ha grøt og då synes eg at det er greit at ho blir sikra eit vist tilskudd med vitaminer og minaraler. Vi blir å fortsette med mme til ho ikkje vil ha lenger.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Vi kutta erstatning og gikk over til kumelk når hun var 13 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå