Gå til innhold

?Meg og lille snuppis?J06+2MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg??? Du har vel snart IKM, har du testet noe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Carina81_1MA

Går bra med meg - prøver å nyte helgen før det er dags for ny jobbuke fra i morgen av... Er bare på dag 23 i syklusen og har egentlig ikke IKM før til neste lørdag, altså rundt den 15.aug. Greide selvsagt ikke å la være å teste i går, idiot som jeg er, og det kom til syne en svak skyggestrek umiddelbart rett etter testen ble tatt (bare noen sekunder) - så dumme meg må jo bare vente noen dager til før jeg endelig får ett mer riktig svar...

Krysser fingrene for denne pp`n. Har jo fått pergotime som jeg har gått på denne gangen - og har vel kanskje gira meg litt opp pga det, men det er jo ingen garantier for å bli gravid... men det er klart jeg håper og krysser fingrene.

Etter MA i mars fikk jeg mensen èn gang og så ble jeg gravid på første pp etter det - så har jo ett håp om at det samme skjer denne gangen, etter siste MA i mai, har jeg bare fått mensen èn gang - og nå håper jeg spiren sitter etter første pp (igjen)...

Hadde tre tester liggende og har nå bare 1 igjen - må spare til i morgen eller hvis jeg greier å vente noen dager til - så tester jeg så nærme IKM som mulig (hvis jeg greier å vente) - men tviler siden jeg er en sånn testoman, hehe =)

Er på dag 23 i syklusen i dag og har testet positivt på dag 24 tidligere. Av symptomer så er jeg bittelitt småkvalm innimellom, trøtt, stikker og er øm i brystene, synes også jeg kjenner at det er en del aktivitet i underlivet, enten murrer det, eller stikker, eller er vondt i lyskene, enten den ene eller den andre siden... Kan absolutt være pms symptomer eller at det er helt normalt av kroppen å ha det sånn etter EL og frem til IKM, eller at psyken spiller inn - at ønsketenkningen er så stor at en får innbilte symptomer, hihi =)

Uansett spennende dager fremover til IKM som er ca 6 dager til (lørdag 15 aug med normal 28 dagers syklus).

Hvordan går det med deg??

Klems

Skrevet

Går bare bra her og :) har hatt en del natt arbeid i det siste så har litt krøll på døgnrytmen.

Denne mnd har jeg prøvd ut EL tester og begynte på dag 10 og testet helt fram til dag 16 i syklus, da var jeg fri for EL tester. Bestilte med noen billigstimler fra clear blue og absolutt alle ble negative. Så ble litt små stresse pga det, men har hatt kjempe masse murringer, men idag har det også stoppa opp. Men jeg lurer på om jeg kanskje har hatt litt sen EL denne mnd, for jeg mener at jeg kanskje hatte EL slim idag. Kan være at det var sæd fra sex tidlig på morgenen, vet ikke. har i allefall hatt sex hver dag denne uka så håper det har klaffa. Er på 17-18 dag i syklusen. Har variert litt i lengde på syklus, men ikke mer enn 30 dager.

Blir noen lange uker, men jeg har skuffa full av graviditetstester så regner at fra og med neste mandag må jeg vel begynne å teste igjen. Testoman her og, klarer ikke la være å teste. Glad gubben ikke vet noe, han må jo tru jeg er gal....

Symptomer ja... skal prøve å ikke kjenne så mye etter fram mot IKM, men det vet jeg selvfølgelig at jeg ikke klarer da jeg nesten ikke tenker på annet og baby ønsket er så stort.

Spennende å høre om skyggestreken da :) Håper det har klaffa for deg igjen og at denne spira klorer seg skikkelig fast og vokser seg stor og sterk.

Her omkring føder mange av de jeg kjenner på rekke og rad, skulle bare ønske at det ble vår tur snart.

Du får ha lykke til med videre testing, blir nok å se etter gledes rop de neste dagene :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...