Gå til innhold

Avstemming; lillebror er 1 uke og har ikke navn...

Anbefalte innlegg

Vi har ingen klare favorittnavn til lillebror som nå er en uke gammel og har derfor bestemt oss for å legge ut forslagene her for å evt få noen tilbakemeldinger/rangering/forslag..

Storesøster heter Helene..

*Snorre

*Oliver

*Håkon

*Sindre

*

Lillebror er en liten lyslugget søt gutt, så ser for meg et lett guttenavn..noe ikke akkurat Håkon er da...Tenkte på Sindre, men synes det er litt kjedelig, men passer i "letthet"..Oliver heter jo annenhver gutt om dagen, men liker navnet..uff, vi sliter..

Martin, Andreas, Henrik, Sander, Philip er alle "tatt" da er i nær familie..

Veldig takknemlig for tilbakemeldinger (",)

Fortsetter under...

Snorre er tøft da! Liker Oliver selv jeg, hvis dere liker det godt så må du blåse i at det er populært..! Det viktigste er at dere er fornøyde med valget!

Mathias

Sondre

Adrian

Emil

Olai

Herman

Oskar

Nikolai

Christian

Snorre - fint, men litt barnslig på en måte..

Oliver- ikke glad i, og veldig vanlig

Håkon - nydelig, men ser ikke for meg en lys gutt

Sindre - passer glimrende på en lys gutt! Har prøvd å få med Sindre på listen begge gangene vi ventet barn.

Ellers:

Simen

Johannes

Rasmus

Erlend

Peder

Sindre er det navnet som passer best til beskrivelsen din, og det går også fint sammen med Helene. Ellers kan jeg foreslå Sivert som er litt mindre "kjedelig"

Helene og Sivert funker jo kjempe bra, og han er en lyslugget søt gutt vettu :o)

gratulerer med lillebror til Helene! :)

*Snorre - kjempestilig!

*Oliver - fint men litt vanlig, som du sier

*Håkon - kjenner to lyse gutter som heter det, så jeg har ingen problemer med den! :) veldig fint & klassisk navn, synes ikke det er noe tungt jeg. passer også godt til Helene, hvis det ikke gjør deg noe at begge blir "H"-navn.

*Sindre - synes egentlig det er litt kjedelig, jeg også...

men siden du har Snorre på listen, hva synes du om feks Kyrre? Synes det passet veldig fint til Helene også. Eller Vebjørn? (det synes jeg er så fint, men er alt brukt i vår gjeng!)

Lykke til i navnejakten, det skal ikke være lett :)

Annonse

Snorre - flott, men ikke helt supert sammen med greske Helene

Oliver - kult, og kanskje det som passer best til Helene

Håkon - et av mine favorittnavn og fin bokstavkombinasjon med Helene. Synes ikke Håkon er tungt i det hele tatt, jeg!

Sindre - pent og kanskje det "lyseste" navnet.

Lykke til!

Flinke dere har vært til å finne fine guttenavn!

Syns Håkon og Sindre er like fine, holder kanskje en ekstra knapp på Sindre. Så Snorre og til slutt Oliver. Alle navnene går godt til Helene.

Sindre og Helene :)

Jeg ser for meg at denne lille karen passer best til å hete Sindre av de du nevner.. Liker bedre Sondre... Ellers kan han jo alltids hete Trym, Jesper, Frederik, Marius, Bendik, Niklas, Dennis, Isak, Stian, Bastian, Julian, Joakim, Ulrik, Daniel, Adam, Emil...

Gratulerer! :o) Helene er pent :-)

Snorre - Liker ikke, passer også dårlig til Helene.

Oliver - Pent :-)

Håkon - Jeg er ikke så glad i navn med æ,ø,å.

Sindre - Kult!

1. Oliver

2. Sindre

3. Håkon

4. Snorre

Dennis

Kevin

Devin

Noah

Mathias

Lucas

Nicholas

Nikolai

Felix

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...