Gå til innhold

Nr.3 i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg her igjen, og det hadde jeg ikke trodd. Fikk sønn nr.2 i desember 04, og hadde tenkt at det var stopp etter han. Men så ville skjebnen det altså litt annerledes. Ok, vi har vært litt uforsiktige i sommer, jeg hadde en pause..dvs.kobberspiralen var tatt ut, og jeg ville vurdere å sette inn hormonspiral istedet. Hadde "regnskap" over mens og eggløsning, og trodde det var safe, men den gang ei.

Er ganske spent nå...vet at dette barnet må ha bli unnfanget i en annen stilling enn sønnene våre - og jeg har sterke symtomer selv om jeg bare er 4+2. Det hadde jeg ikke så tidlig i de to andre svangerskapene....Ok, skal innrømme at jeg prøver å lete etter tegn til om jeg venter jente denne gangen...hihi, men uansett så er jeg gått fra å være sjokkert over positiv test til å være spent og glad for det nye livet i magen...uansett kjønn :-)

Noen andre i tilsvarende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg er egentlig i samme situasjon! Fikk gutt nr 2 i mars 05 og var helt klart ferdig med å få barn etter det. Trodde jeg,hehe

Her ville også skjebnen det annerledes.

Jeg har også fått sterkere symptomer denne gangen. Blitt tidligere kvalm b.l.a denne ble også unnfanget i en annen stilling enn de to andre. Mulig jeg også bare "leter" etter tegn på at det kan være jente,hehe..... Her har også det første sjokket over, og bare gleder meg over å være gravid :-) Selfølgelig uansett kjønn :-)

Er 5+5

Skrevet

Hei,

Jeg prøver også på nr 3 og har to jenter fra før. Så her hadde det vært veldig koselig og velkomment med en gutt. Så da ble jeg veldig nygjerrig på hvilken stilling dere har unfanget guttene deres i? Og hvilken dere nå håper skal skaffe jenter ;-) Jeg tror kanskje jeg er gravid igjen, men ikke ikm før på onsdag. Har hatt, i det samleie jeg mistenker er "synderen", den samme stillingen som de to foregående unfangelsene. Nemlig misjonær..... Hva med dere...? Håper dere synes det er ok å svare på det......

Skrevet

Tja, ikke tilsvarende, men litt. Var planlagt. 2 sønner. Hadde guttefølelse med begge to, men har jentefølelse nå. Hadde jentefølelse sist, og da viste det seg å være en av hver.

Du skriver du har nr 3 i magen...hehe ja det er mulig. Vi var veldig frem og tilbake på om vi skulle få nr 3. Det viste seg å være nr 3 OG nr 4. Så nå sier jegg bare at jeg er gravid, ikke noe om nr..hehe

Gratulerer da:)

Skrevet

Vi er på en måte i samme situasjon, dvs at vi venter nr. 3. Vi har to nydelige barn fra før. En gutt på 2 år og ei jente på 7 år. Jeg bare håper bare på at alt går bra!!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei Håper på nr.3 før sommeren :-)

Du spør om stillingen vi unnfanget guttene i, og selvsagt er det ok å svare på det :-) Skjønner veldig godt at du er nysgjerrig...

Begge gutta er 100% sikkert unnfanget i stillingen: bakfra! Og jeg er helst sikker på at andremann er laget på eggløsningsdagen. Litt mer usikker på førstemann da jeg ikke hadde helt kontroll på syklusen da.

Denne gangen hadde vi etter mine beregninger sex siste gang ca.3 dager før eggløsning, og det var i misjonærstilling.

Lykke til :-)

Skrevet

Ja kan vel si at vi også er i samme situasjon. Vi har to jenter på 2 og 7 år og jeg trodde jeg var ferdig med dette.. Har solgt og gitt bort alle babytingene :-) Nå er jeg gravid med hormonspiral! Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke har hatt mensen på mange måneder... tror ca 6 uker utfra når symptomene begynte, men kan jo være mer..Trodde det var nærmest umulig.. Jeg må ta ut spiralen denne uken og risikoen for sa er 50%... Skal til sykehuset i løpet av uken, er både spent og redd.. Prøver å ikke tenke så mye på den i magen, men det er jo vanskelig når kroppen min minner meg på det hele tiden..

Gratulerer til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...