Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 29 år som bor på Langhus og er gravid i 34 sv.uke .Jeg er 1.gangsfødende og syns dette med BIM treff virker hyggelig.MEN ser at det eneste treffet i Akershus er Lillesrøm og dette var i lengste laget å reise.Ser det er flere treff i Oslo,men det må da være gravide i Ski/Langhus og Oppegårds område som syns det ville være hyggelig å treffe og bli kjent med andre gravide?

Da kunne man jo ha møttes i Ski f.eks for en liten skravlings innimellom?

Hva syns dere,jenter?

Fortsetter under...

Heisann

Jeg flytter til området snart og blir gjerne med å skravler litt.

Rart det ikke er mer respons egentlig. Jeg har prøvd et par ganger jeg også, men bare fått svar fra en. Har god erfaring fra BIM treff tidligere.

Er i uke 23, er 34 år (huff) og er faktisk 3. gangsfødende (regnes vel som dreven i faget, men er ikke så sikker på det....). Men selv om vi er i litt ulik situasjon i livet gjør vel ikke det noe.

Etter den 21. august er jeg klar! Bare si hvor og når så skal jeg prøve å komme.

Hei !

Så hyggelig å hilse på deg! Ja,du ha rett,responsen er ikke akkurat overveldende her.. Noe jeg i grunn syns er rart,for det er flust av kulemager som vandrer rundt her i nabolaget,både på senteret og overalt.Mulig folk slenger seg med på treffene inne i Oslo,jeg vet ikke.Dette er ihvertfall noe jeg syns er tungvint.Jeg har ikke lappen(ja,jeg vet..burde tatt den for leenge siden ;-)) så da må jeg drive å toge inn til byen og det blir litt masete.Å i grunn bare tull,for det er nok av fine steder man kan treffes i Ski.

Så,du er 3.gangsfødende :-) Hvordan er formen om dagen da?

Her begynner spenningen å stige,alt er veldig nytt og ukjent siden det er første gang.Og bare 5 .uker igjen *gisp*

Håper bare vi får alt i hus til minsten melder sin ankomst :-)

Beate

Hei igjen

Nei, reise til Oslo det blir for tungvint. Bedre å bli kjent med noen i nærområdet.

5 uker er ikke lenge! Heldig du som er ferdig snart. Skal du føde på Ahus da? Det skal jeg. Håper alt er nytt og fint og alt på stell. Bra de har fått tilbake lystgassen, den vil jeg ha!

Vet du om det er gutt eller jente da? Vi vet ikke kjønnet denne gangen. Litt spennende det, men har både gutt og jente fra før så det spiller egentlig ingen rolle.

Vi er da 4 stk som har lyst til å møtes i Ski. Får håpe vi rekker det før du føder da! Jeg tørr ikke arrangere noe enda for jeg er ikke herre over min egen tid akkurat nå. Mye å ordne når man skal flytte....

Helt enig,er jo i nærområdet man mest vanker.Å skulle man f.eks finne på å ta en trilletur sammen en gang,blir det veldig pesete å reise inn til Oslo.

Nei, 5 uker er ikke lenge! :-D Går med litt sånn skrekkblandet fryd om dagen.Har jo hørt om de som føder FØR termin liksom hehe..Blir mange tanker om dagen,er sykemeldt fra jobb i barnehage fram til permisjonen starter.Men gleder meg stort til å få bli kjent med dette lille "underverket" man har bært på så lenge :-)

De sier det er en gutt vi får,så det har blitt endel lyseblå klær i kommoden fram til nå.Er Ahus som er fødested ja.Er veldig nytt og fint der ja,har vært der inne på et par kontroller.Men gud så svært! Har ikke sett føden eller barselavdelingen da.Men det blir det vel en årnings på imorgen.Skal på svangerskapskurs m/ omvisning der imorgen,blir spennende:-)

Skjønner du hadde god hjelp av lystgass ved tidligere fødsler.Fikk du noen annen form for smertelindring i tillegg?Er uerfaren på dette her jeg vet du;-)

Så vi er 4 stykker som kunne tenkes å treffes.Kan jo kanskje legge inn et treff på BIM treff oversikten og se om folk melder seg..

Hei!

Jeg blir gjerne med på treff når det blir noe. Er litt over 12 uker på vei nå. Har en gutt på 1,5 år fra før. Jeg bor egentlig i Oslo, men vil flytte til Ski så snart vi finner noe bolig der.

Da er det jammen ikke lenge til den store dagen for deg Beapia79! :o)Husker hvor spent jeg var når jeg skulle føde for første gang.

Annonse

Hei jenter

Er nok altfor sent ute nå er jeg redd, men så ikke dette innlegget før nå :(

Men har dere hatt møte enda? Jeg er gjerne med på å møtes :) om ikke nå, kanskje neste gang.. Hadde vært hyggelig å møte noen i samme situasjon :)

Jeg er ei jente på 28 år som bor på Vinterbro (kommer fra Langhus)

Er i uke 37 og er førstegangsfødende.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...