Gå til innhold

Er Baldrian et navn...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klart det! "og disse to jeg har sagt jeg kjenner, det er 'a Marte og'n Baldrian - sing du sing dudidelidei" osv (Alf Prøysen! knallfin sang!)

skjønt den Baldrian'en der er jo en katt :) - det visste ikke svigermor før nå sist jul når jeg sa det, ler meg ihjel! "guuu, det har jeg aldri tenkt på!"

det er et navn, og et ganske fint et synes jeg, får litt bestefarvibber men det får jeg også av andre navn som jeg synes er i samme stil, sånn som Tobias, Theodor, Sebastian og sånt. :)

Ja, jeg synes også det er et veldig koselig navn, men vil jo ikke kalle ungen noe som ikke er et navn...Har ikke funnet det i noen navnleksikon. Skjønt man er vel ganske fri til å velge i disse dager... Våre to andre gutter heter Sebastian og Ferdinand, så det passer jo ganske fint!?

Annonse

Navnet står ikke på statistisk sentralbyrå sine sider... det betyr at det er 3 eller færre som har det navnet i Norge.

Syntes navnet klinger bra, men det er litt for uvanlig til at jeg ville ha valgt det selv! Hva med et litt mer vanlig navn i samme sjanger? Adrian, Arian eller Bastian?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...