Vips *på vei med nr 2* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Leter etter en pose som holder godt på varmen selv en skikkelig kald vinterdag. Bor i oppland og her kan bli opp til 25minus på det værste om ikke et par grader til. Har dere noen anbefalinger/erfaringer? Fint om den ikke koster 2000,- slik som noen poser kan gjøre. Leter også litt på finn og ebay...Noen med erfaring fra kaiser thermo posen?
3småtroll♥ Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 De posene jeg har brukt er voksi-posen og den gode gamle skinnposen;) Må si at voksi pose er utrolig varme og gode!! Koster en del nye, men får sikker kjøpt på finn... Jeg er hvertfall fornøyd med voksi- har brukt samme posen til 3 barn og selv på det kaldeste har jeg bare lagt de i posen med ullundertøy og de har alltid vært gode og varme.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Har Odenwalder, den med bamsen inni. Nå ble det aldri 25 minus her i vinter, men var vel nedi 17 minus på det kaldeste. Er utrolig fornøyd med den posen, lillemann storkoste seg i den, gikk i dvale med en gang jeg la han nedi der. Var aldri i nærheten av å være kald i den posen. Hadde ikke nølt med å kjøpe den igjen.
Vips *på vei med nr 2* Skrevet 8. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2009 Prøvde nettopp et annet forum og der fikk jeg samme tilbakemelding. Tar det som et hint :-) tusen takk for kommentarer. Ha en flott kveld/natt. Nå venter køya.
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jeg tror dessverre at alle de gode posene koster en del, men som nevnt over kan man få pent brukte poser billig på finn. Jeg har nylig kjøpt en ekstrapose til å ha i barnehagen i vinter til jenta mi, det er en easygrow pose som visstnok skal være veldig god og varm. I fjor vinter var jeg dagmamma for 2 barn, så nå har jeg litt erfaring med 3 forskjellige poser. Det ene dagbarnet hadde en odenwalder lammy pose og han var alltid veldig god og varm. Det andre dagbarnet hadde en odenwalder (den med bamse inni) og han var også god og varm. Jenta mi hadde en voksi urban og også hun holdt varmen veldig godt gjennom vinteren i den. Nå skal det sies at de sov ikke ute i -25 da, det er vel ikke anbefalt. Men de sov ute i -15 grader og var varme. Jeg synes det er viktig at posen kan snøres godt rundt barnets hode så ikke skuldrene blir kalde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå