Gå til innhold

Heisann!

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Lite liv her inne, så bare lurer på hvem som fremdeles er her, og hvordan det går med alle sammen? Selv er jeg 36+3 og magen sank igår, så nå får jeg endelig puste igjen, og klarer å bevege meg. Skikkelig deilig at formen er tilbake :-) Gleder meg veldig til fødsel og til å få ønskebarnet i armene.

Fortsetter under...

Hei:o)

Ja er veldig stille her om dagen!

Jeg er nå 23+6 og har det helt fint - nettop ferdig med en runde med svineinfluensa - men kom godt ut av det- ingen skade skjedd med mor eller barn :o)

Trives som gravid- eneste er bekkenet som krangler litt! Eller håper jeg formen holder seg frem til fødsel :o) Merker jeg allerede er utolmodig og gleder meg stort til å endelig skal få bli mamma :o)

Hei Kirsty,

Jeg er her inne innimellom, men har litt problemer med nettet for tiden. Jeg er i dag 38+1 og gleder meg masse til å hilse på mini i magen snart. Magen har fortsatt ikke sunket så det blir vel ikke heltklart for fødsel enda. Synes tiden egentlig har gått ganske fort, men nå begynner jeg bli litt lei. Har selvfølgelig også blitt forkjølet, så ligger til sengs med tett nese og vondt i hodet - ikke gøy! Lykke til alle jenter også snakkes vi!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...