Gå til innhold

har noen av dere mer enn 1 vogn (dere som har 1 barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er veldig fornøyd med vår city cross :) jenta er 7mnd og passer fremdeles citybagen.

men jeg merker at jeg kan bli litt overmateralistik å kikke etter enda en vogn. disse tankene har jeg IKKE delt med min samboer :P da hadde han nok bare sett rart på meg.

er jo kanskje ikke vits enda?

(sånne meningsløse innlegg blir det når en ikke har bedre ting å ta seg til)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg kjenner til lysten på en vogn til, men viten om at det absolutt ikke er nødvendig. Vi har EasyWalker sky, og måtte bytte fra bagdelen da mini var 5 måneder fordi han ikke hadde tålmodighet til å ligge lenger. Er kjempeglad i sportsdelen, og kommer nok ikke til å kjøpe noen annen hovedvogn. Men vi har kjøpt en Carena Lieback Lux reisetrille i tillegg. Den er ypperlig å ha med på bilturer når vi ikke skal trille mye, samt når jeg skal på kjøpesenter og sånn. Og i går når jeg punkterte EasyWalker vogna så var det greit å ha en annen vogn å bytte til.

Skrevet

Jeg har en Teutonia Spirit S3 til min lille. Er superfornøyd! Har også en Carena Easy trille (brukt i syden ol.). Har også en Simo vogn med sportsdel som skal stå fast i barnehagen som sovevogn.

Jada, vet jeg er litt "overkill" på dette området.... Samboer bare himler med øynene, men mine penger= mine valg ;-)

Skrevet

Vi har bare en - en emmaljunga mondial - som vi er veldig fornøyd med.

Jeg sikler imidlertid på en lett og snerten vogn til, men sambo er ikke heeelt enig.

Nå er min permisjon snart slutt, og etter at han har trillet opp og ned alle bakkene noen mnd, så kanskje vi kommer til enighet;)?

Skrevet

har riktignok to barn.. men vogndilla ..

har simo duo .. den brukte jeg til førstemann også..

har hatt teutonia mistral

har hatt teutonia mistral

har en paraply trille

har en søskenvogn

har quinny zapp

Nå skal simon selges.. prøver på det.. også skal jeg ha en OTH.. eller TFK..

Skrevet

hehe :) ja, det var jo et par vogner :)

tipper jeg kjøper en brukt en til å ha i b.hage når hun begynner der om litt over et halvt år til.

Skrevet

Vi har en Teutonia Mistral. Kjempefornøyd med den, og føler ikke vi trenger noen annen vogn. Har også en Carena Easy som vi har brukt på ferie og på kjøpesentre. Jeg er overhodet ikke vogngal og ser ikke poenget med å teste ut vogn etter vogn eller ha 3-4 stående hjemme.

Skrevet

Hihi Turbo :)

Vi kjører ganske likt løp vi. Har også en Teutonia Spirit S3, en Carena Easy og en stor og go sovevogn (en brukt brio da, men likevel).

Teutoniaen er genial å kjøre i byen med med er litt liten syns jeg...Knerten på 10,5 mnd er jo nesten for stor for sportsdelen :-)

Skrevet

Har en arvet (litt ødelagt) vogn som står på platten/stua og brukes som sovevogn. Ellers klarer jeg meg fint med TFK-vogna, og har ingen planer om å kjøpe flere vogner. Kjøpte nettopp den vogna fordi den har en stor sportsdel, og kan brukes så lenge barnet trenger vogn. Kjempefornøyd med vogna, og kommer ikke til å kjøpe noen annen vogn. :)

Mulig det blir ei lita, sammenleggbar trille etter hvert da....men det er ikke sikkert det heller. Får se hva vi får behov for.

Skrevet

Vi har :

*en OTH som vi bruker daglig

*en Carena Lieback-trille som storesøster brukte på ferier i utlandet, og som jeg antar lillebror også skal bruke til det samme

*en Carena et-eller-annet-sportsvogn som vi har brukt som sovevogn i bhg til storesøster og som også lillebror skal bruke

*og en Teutonia Spirit s4 som jeg skal gi bort, da den er litt skranten i bremsene, men nok fungerer fint som bhg-vogn (men siden vi alt har en slik en så..) :)

Så om noen i Trondheim trenger en gratis Teutonia Spirit s4 så er det bare å komme og hente :D

Skrevet

Jeg har en OTH. Den elsker jeg av hele mitt hjerte, og den brukes hyppig. I hele vinter var det et føre uten like. Slaps, is og frossen snø, dyp snø. Og den herlige tohjulingen min funket mye bedre enn emmaljungavogna til de i barselsgruppa. Så det så. Låser forhjulet og det går som ei kule. Så bare bullshit at trehjulinger ikke funker på terreng og at det er "kjøpesentervogner".

Men jo, jeg har en til. Kjøpte en brukt Emmaljunga Mondial rett før påske. Bagen er enorm, og tjukken kan fortsatt ligger der, i hele sin ni måneder gamle prakt. Den står på balkongen og er altfor stor og tung til at jeg orker å trille rundt på den. På sikt skal den brukes som sovevogn i barnehagen.

Skrevet

Kan vel trygt sei at vi har en god del vogner, lillegutt har ikkje mindre enn 6 stk ;)

arva ei brio bagvogn

arva ei brio sportstrille

fekk ny brio happy bagvogn av svigers

fekk ny brio happy sportsvogn av svigers

har acta mosaic trille som vi kan feste bilstol på

har brio sing trille..

vognene vi arva har stått hos besteforeldra sånn at vi skulle slippe å dra på vogn kver gang vi skulle på besøk :)

hehe. ser det no at det går stortsett i brio her i familien ;) har eg ikkje tenkt på før no :P er forresten VELDIG fornøgd med brio sing trilla, anbefala den på det sterkaste!:) tenkte å ta godt vare på den så vi kan kjøpe bag til den til nestemann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...