ninobaby Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 lurer på dette jeg =) hehe, men er det sant at vi ikke kan bli gravide utenom el...å hvor mange dager varer el? er vel bare 1 døgn eller no det er d ikke??
Molait Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Altså man kan bare bli gravid om man har sluppet ett egg;) Egget lever opptil 36 timer, men man sier vel et snitt på 24 timer. Meeen sperm kan leve opptil 4 døgn, så man kan fint bli gravid om man har sex en stund før el også.
ninobaby Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 oki=) takk for svar=) er nytt for meg dette her hehe...trodde ike at det skulle være så vanskeligt å lage en baby =) men er det 2 uker til jeg kan etste da? kan vi ikke teste før vi tror mensen kommer?
Carina har to små gull Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Man kan teste 2 uker etter EL, noen teser positivt noen dager før IKM andre ikke. Så hvis du skal har hatt EL nå nylig kan du teste om 2 uker.
ninobaby Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2009 spennende=) men lite sannsynlig at jeg er gravid da siden jeg ikke har kontroll på syklus osv=) ehhe men lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå