Gå til innhold

Jeg klarte ikke å gjennomføre aborten:-/

rust

Anbefalte innlegg

Jeg var 110% sikker på at det riktige valget var tatt. med tanke på alder og 4 barn til. Møtte opp på sykehuset.... kom inn døra på gyn, så begynnte tårene å renne. Tok meg sammen og inn til en hyggelig lege...tårene rant konstant. Det blir nok en til på oss. Ville bare si at selv om du er sikker.... blir alt annerledes når du står der. Jeg var ikke sterk nok til dette.Barna j har betyr så mye for meg og det gjør også dette nå alt:) Ble litt rart skrevet men..:))

Vil bare si at de som er yngre og ikke kan se en annen utvei fortjener all den støtte og trøst de kan få. De ser kanskje sterke ut men dette er en så tøff avgjørelse. Skulle gjerne holdt rundt dere alle.

Klem

fra meg

Fortsetter under...

Gratulerer med valget deres,jeg er isituasjonen der jeg ikke helt klarer og velge,har 3 barn,to tette,og venter nr. 4,vi er uenige i valget,skal ha en samtale hos amathea imorgen,godt og få litt hjelp til og forstå hverandre,har bestillt time til for undersøkelse,da jeg tenkte det ville hjelpe meg i valget,gruer meg,har vel aldri tenkt tanken på abort tidligere,føles uvirkelig nå,mange tanker og følelser,lykke til videre.

Annonse

Har time til forundersøkelse på mandag,vet ikke hvordan jeg vil reagere på det,er veldig i tvil om valget,mannen min ser ikke hvordan vi skal ha overskudd eller økonomi til en til,er trist at det er slik,vi har jo to tette på 1 og 2 år,så har vært hektisk nok,men klarer ikke helt tanken på og fjerne barnet,men kansje jeg endrer følelser etter timen,vi får se.

Føles liksomm ikke rett når man er så usikker og beholde det heller,kommer jo til og bli tøft nok når vi ikke er enig i dette,da vet jeg ikke om jeg klarer og glede meg slik jeg skulle,dette er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...