Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Hei vi er ett oppgående par på 33 og 35 år som har over lengre tid diskutert våre fantasier. En av fantasiene vi har hatt er å treffe ett par eller ei jente for sex. Har prøvet å søke litt på nettet, men virker som det er mye useriøst desverre. Noen av dere som vil dele eventuelle erfaringer med oss? Både positive og negative mottas med takk Esben & Trine
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Vi er oppgåenmde åpne og ærlige med hverandre. Noe galt i det ? at du ikke liker våre fantasier kan jeg ikke noe for, men ikke være dømmende !!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Det er vel ikke noe galt i det, vel? Min manns fantasi er å ha trekant med ei annen jente. Jeg hadde "mye" av det før jeg traff han, men da med min ex som jeg egentlig ikke var så redd for å miste... altså, jeg elsket han ikke på lik linje som jeg elsker min mann, så jeg tør ikke... men altså, sexdebatten er vel fint for slikt? Håper dere finner det dere ønsker!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 hmhm ja hva skal jeg se.. det er veldig mye rart, men å lusfte det her inne er vel ikke rette arena? men når du først spør så skal jeg svare deg. Mannen min å jeg har lenge lett etter et par eller dame, men det er vannsklig .de fleste par der ute er menn med en elskerinne. Vi har et av kravene at de er et ebablert par. Vi fant heller ut at en swingersklubb var lettere enn å sitte time etter time og lete. Nå går vi på swingersklubb innemellom. Har enda anonse ute på på div steder men mye mye rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå