Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er på besøk fra 3.trimester, nå nærmer fødsel seg med stormskritt.... Og da må vel den berømmelige fødebagen planlegges :)

Er det noen her som nettopp har født på Ahus som kan si noe om hva man må ha med seg av div utstyr til barselsoppholdet?

Sist fødte jeg på Ullevål, og på hotellet der må man jo ha med seg alt, både bleier og klær til baby, bind etc. Må man også det på Ahus? Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte ikke der, men husker at det var en tråd her inne om akkurat det samme for en stund siden...Så mulig at du finner det igjen hvis du søker på a-hus, selv om søkemotoren her inne er crap da;)

Skrevet

Jeg fødte på ahus i desember - hadde med meg masse og trengte ingenting:)

Du får låne bodyer, tepper og dyner til babyen - ikke bukser/strømpebukser, men trenger ikke det når de likevel er tullet inn i pledd. Bleier fikk vi, samme med bind til deg.

Jeg synes likevel det var koselig å ha litt egne klær til snuppa da, men var ikke nødvendig som sagt:)

Nye ahus har kjempefin fødeavdeling og barselavdeling - og et helt enestående fantastisk personale, så gled deg:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg fødte nettopp på ahus:) Det er bind, bleier, bodyer der, men bodyene er litt "slitt" med knapper som ikke sitter ordentlig, så anbefaler at du tar med det selv... og dusjsåpe+shampo til deg selv;)

Skrevet

Fødte der i mai, og er kjempefornøyd! Veldig snille og flinke ansatte der!

Jeg hadde med litt klær til nurket. Hvis man får en stor baby spørs det om klærne de har passer helt.

Kan også være greit å ha med en morgenkåpe(hvis man er litt slapp og sliten, og ikke orker å ha på seg så mye klær)

Skrevet

jeg vil også bare skrive under på at her er det helt fantastisk. Jeg skulle egentlig føde på ullevål men det var fullt så vi ble sendt til Ahus. Kjempe fint, rent og koselig personale. jeg brukte ikke noe av de tingene jeg hadde med, de har allt der, fikk brystvortekrem og store gode bind, bleier klær til både meg og babyen, Jeg fikk bruk for ammeinnleggene jeg hadde med. og toalettsaker, ellers fikk jeg alt der tror jeg.

Skrevet

På ahus har de alt du trenger utenom shampoo:)

Hvis du tror du kan få et stort barn så kan det lønne seg å pakke med litt klær og bleier. De leita hele avdelingen rundt etter bleier og klær til min gutt på 4,5 kg. Det var litt dårlig. Var ikke mye de fant heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...