muffin25 Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 har ingen grunn til at jeg skulle sette inn 2 egg.. men jeg ville gjerne hatt det fordet noen som har fått satt inn to? uten at det da var "helt nødvendig"..pga alder..? Og egg på frys? hva vil det si? at man ved et nytt forsøk slipper nedreguleringen eller ? det er så mye jeg ikke vet..
gull-håp Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 hei ja, er ikke dette en jungel det er vanskelig å finne svar i? Det er like mange svar som det finnes par som spør. Jeg er 41 og har vært gjennom flere ivf/icsi forsøk hos hausken. Begynte når jeg var 39. Har fått satt inn 2 egg hver gang uten at jeg selv har bedt om det, så jeg tror nok det går greit. Hvis dere er heldige og får egg på frys og dere velger å bruke dem må du gjennom en liten kur med progesteron-tilskudd en periode før innsetting, men de følger sylkusen og dette er ikke slitsomt i det hele. Lykke til
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 hei:) vi var hos hausken og fikk inn to egg..vi ytret ønske om det ved uttak og da sa de at vi skulle se an kvaliteten på eggene og ta det defra men tror vi hadde fått det uansett.... tror man får være litt mer med å bestemme i det private enn off....ihvertfall det jeg fikk høre her inne når jeg hadde tusen sp mål før 1 forsøk...selv er vi "bare"28 og 29 og fikk satt tilbake ett 3 delt og ett 5delt egg.... fikk ingen på frys:(fikk bare ut fire egg hvorav 3 ble befruktet og 2 brukenes...som viste seg og ikke være så brukanes alikevel lykke til til deg!
b77h Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Hei Vi har hatt to forsøk hos Hausken, og fått to egg inn begge gangene. Første gangen var jeg ikke blitt forberedt på det i det hele tatt, og ikke noe jeg og mannen hadde fått diskutert. Men pga ikke helt topp kvalitet anbefalte de det. Ble gravid, men mistet i uke 6. På andre forsøk fikk jeg også inn to egg, denne gangen "perfekt" kvalitet. Er gravid, og på første UL viste det et foster + en sekk som var tom. Gynekologen mente begge eggene hadde festet seg, men kun et utviklet seg videre. Er veldig gla vi fikk inn 2, og samtidig lettet over at det ikke er tvillinger eller firlinger ;-) men alle hadde uansett vært velkommen, og vi må jo gamle litt... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå