mams1979+2små Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Slutta på p-piller for mange måneder siden, men har egentlig bare prøvd de to siste.. (har et barn på 3 år også) men så til saken.. Har hatt rimelig stabile sykluser og funnet EL. Men denne måneden fikk je mensen altfor tidlig, har blødd noe sinnsykt. Det er 10 dager siden jeg fikk den og blør enda... (pleier å ha den i 6-7 dager, og blør bestandig lite på slutten..) hva kommer dette av? Noen som har hatt det sånn? Regner ikke med det har noe med prøvinga å gjøre, men blir litt bekymra da... Skal jo egentlig snart EL....
*Vi blir 5* Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Jeg har ikke gått på piller, men jeg hadde tilfeldigvis det sånn forrige mnd, jeg tenker at det bare ble noe kluss mensen den mnd eller at jeg har vært gravid. Noen ganger går mensen i krøll sånn selv om en egentlig er veldig stabil tror jeg. Ville ikke vært bekymret var jeg deg, men håper snart du slutter å blø sånn at du kan begynne å prøve igjen! =) Lykke til!
mams1979+2små Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 Takk for oppmuntrende svar:) Håper du har rett!!! Vil så gjerne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå