nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 mensen kom 5 dager før ! hadde sååå sykt vont som jeg aldri har hatt før. våkna mange ganger på natta av smerter. blør masse og det er litt klumpete. er såå hormonell at jeg har vont ( vanselig å forklare).. jeg syns alt er så merkelig. har jo vanlige mensmerter til vanlig og pleier aldri å få den så tidlig.. kan det være at egget ble befruktet men så gikk det over til spontanabort?
2010 Mammaen Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Man kaller det ikke SA hvis man får mensen for tidlig (selv om egget kan ha vært befruktet) fordi du da per definisjon ikke har vært gravid (en test hadde nok ikke vært positiv heller). Det er ikke uvanlig at syklusen varierer litt, så det på det heller som positivt at du kan komme raskere i gang med neste pp : ) Lykke til : )
Molait Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Kan vel kanskje ha vært en kjemisk. Egget er befruktet og streifer innom livmora men kommer ut med mensen. Uansett så regnes det ikke som sa da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå