km med 1+ hybelboer :) Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Har IKM i morgen og i mangel på grav- test prøvde jeg en el- test ( fra billig- tester). D kom fram en ganske sterk strek, men ikke like sterk som kontrollstreken. Er det noen som har fått en slik strek når de har vært gravide??
Musemor med tre søte små Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 EL-tester kan brukes som graviditets-test, men for at den skal være positiv må teststreken være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken
Molait Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Derfor synes jeg el-tester med streker er noe dritt. Synes det er vanskelig å avgjøre om streken er like sterk jeg. (det gjelder jo når man tester etter el også) Tok en dig. el-test 3 dager før ikm og det slo ut pos:) (det gjorde også et par grav.tester sammen dagen.
goldie Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Kan dere forklare dette litt nærmere? Mener dere strekene som altså er inni Clearblue beholderen? Når man altså trykker på "eject" og du tar den ut igjen. Det sto da altså på bruksanvisningen at man ikke skulle tolke dem på noen som helst måte. Jeg fikk to like sterke streker, men fikk samtidig påvist LHL, som da viser at jeg har EL.
Molait Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 ? Snakker om de billigste testene. Da er det ingen beholder, de er jo digitale. Snakker om strips som man dytter i urin og om el er strekene like stere el teststreken sterkere. Derfor jeg liker den med "beholderen" for da slipper man å tolke strekene. Jeg fikk positiv el-test nå da jeg var gravid. Men snakker da om sybolet i ruta, ikke strekene (for det er en annen type test)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå