otilde *14.05.2009* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Skal etter planen begynne i jobb igjen i februar. Håper at mye har forandret seg til da - men blir livredd når jeg tenker på det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Nei. Ingen sykdom gir rett til lenger permisjon. Men du kan jo selvfølgelig bli sykemeldt når du skal ut i arbeid igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Mulig det går ann å bli sykemeldt i permisjon på en måte, men da tror jeg du må ta kontakt nå for å få utsatt permisjonen mens du er syk. Mulig jeg er helt på jordet, men mener jeg hørte om en som hadde det slik.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 JA, det kan du. Men da må far overta permisjonen når du er sykmeldt. Er sjeldent og ingen A4-sak, så krever mye dokumentasjon fra lege/psykolog.
selma07 og engel Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Ja, du kan bli sykemeldt i permisjonen. Ble det selv i 5 og en halv mnd. Min mann er selvstendig næringsdrivende, og kunne ikke ta min perm. Jeg fikk igjen de mnd jeg var sykemeldt, men det var mange samtaler med nav og dokumentasjon fra lege og psykiater som til slutt ga meg de rettighetene man faktisk har... og du vil garantert få høre at dette er svært uvanlig osv osv.. men drit i dem! Du har dine rettigheter!! Hvordan går det nå da? SEr at det er en stund siden du skrev innlegget ditt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå