dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 å kjenne noe 1 uke etter EL! Blir jo helt tullete av det her. Har hatt menssmerter i hele dag,men er litt tidlig at tante skal komme også...! Kankjse det bare er svineinfluensa...haha.
Musemor med tre søte små Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Nei, det er ikke tidlig. Dersom egget er befruktet, og det fester seg, gjør det det 5-10 dager etter EL. De som har feste smerter beskriver det som menssmerter midt i mellom EL og IKM. Kanskje det er det du har ;-) Lykke til
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Hmmm...joa,men det hadde vel vært litt for godt til å være sant. Får man vondt under venstre ribbensbue også?Hehe... Hadde det når jeg var gravid,men ikke hatt det siden frøkna ble født for 1 år siden. Skal igang med fryseforsøk nå,så får uansett håpe tanta holder seg unna en uke til!
Bumblebeee Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Tror nok man kan kjenne noe så tidlig. Jeg derimot, jeg har fantomsymptomer. Hadde el torsdag eller fredag og har hele veien hatt murringer i korsryggen. DET er litt tidlig, for et evt befruktet egg har jo ikke rukket å feste seg enda, så noe hcg finnes ikke enda. Blir småtullete av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå