3smaa Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg er veldig glad for å si det sånn. Jeg har aldri fått en sånn strek, men nå 4 dager før IKM fikk jeg er veldig svak sterk. Er jeg gravid da? Forrgie gang brukte jeg ca 10 slike billige graviditettester og de var blend hvite selvom jeg hadde dem i flere timer så var det ingen ting. Kryss figre for meg jenter.
♥Axinija♥ Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Kom streken opp før det var gått 5 minutter? Hvilken test brukte du? Krysser fingrene jeg....
3smaa Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg brukte billigtester fra babymirakel hjemme side. Vet ikke hva de heter men det er en stav. Jeg skal ut å kjøpe en test fra apoteket for å teste meg imorgen tidlig. Ja det har gått ca 15 min før sterken kom. Men den pleier aldri å komme på disse testene.
♥Axinija♥ Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Hmm...Forrige PP fikk jeg opp strek på både CB og billigtesten (stav) fra billigetester.no...da etter tiden var gått ut! Jeg ble selvfølgelig i ekstase, men TR kom den...og jeg ble kjempeskuffet! Håper naturligvis at det har klaffet for deg, men ha litt is i magen (vet det er lettere sagt enn gjort) frem til du tester positivt innenfor testens max tid! Du har jo enda mange dager til IKM, og det er ikke sikkert at HCG-nivået har rukket å bli høyt nok enda... Jeg testet positivt idag (1 dag til IKM), men tør ikke håpe på noe etter forrige PP`s enorme skuffelse da jeg trodde at testene var positive.... Forskjellen på denne positive testen er at streken kom frem etter max 2 minutter....men, men.. Masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå