Gå til innhold

50 gjester i konfirmasjon... Hvor mange kaker? slike innlegg om kaker og folk som ikke kan telle, blir slettet fortløpende. dette til advarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en stor marsipankake, men hvor mange trenger man i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår familie regner de en halv rund kake pr. person, og puddinger, is, frukt osv. kommer i tillegg:) Ja, det er sykt!

Jeg hadde nok hatt 5 kaker til.

Skrevet

Da vi giftet oss hadde vi vel 6-7 kaker (ingen bryllupskake) på 60 stk med barn. Og det var MYE kaker igjen...

Skrevet

Var i konfirmasjon med det antallet gjester i mai, og ved siden av marsipankaken var det 5-6 kaker, mange ble helt spist opp, andre var det godt under halve igjen av. Da var de fleste vanlige runde kaker, men en stor verdens beste også. Så med den familien ble det faktisk litt knapt. Tror man bør se an familien/gjestene jeg, noen spiser mye mer kake enn andre ;-)

Skrevet

Jeg er vant med å regne 5-6 personer per kake, og det skal stemme ganske bra.

Da er det få som blir helt tomme, så det ser fortsatt bra ut når folk er forsynte. Blir ofte en del rester, da. I allefall i vår familie, men heller det enn at det blir lite!

Så jeg ville hatt 10 kaker til så mange. Konfirmasjonskake+9.

Skrevet

Jeg kommer også fra en kakeglad familie, så jeg hadde ikke hatt noe mindre enn 10 kaker til sammen, inkludert kransekake og iskake.

I tillegg ville jeg på kakebordet hatt småsnacks som hjemmbakte kjeks, småsjokolader og fruktfat.

Skrevet

Vi var 28 i konfirmasjonen nå i våres og da hadde vi marsipankake og 10 andre kaker, og det var ikke veldig mye igjen. Det har mye å si hvor lang tid det går mellom maten og kakene på hvor mye det går, så hvis dere skal ha kaker rett etter maten så ville jeg satset på en del mindre, men til femti gjester ville jeg ihvertfall hatt 10-12 kaker.

Skrevet

hm.. vi skal ha bursdag for storebror neste helg, første gang med familie selskap og det kommer ca 20 personer... Tenkte å ha 4 kaker jeg da=)))

Men nå er familien vår veldig glad i kaker da=)))))

Så til 50 stk, ville jeg hatt 10 kaker (selv om det høres veldig mye ut)

Skrevet

Hadde selv konfirmasjon i vår, vi var 40 stk og hadde 60 pers marsipankake, bløtkake, verdens beste, 2 kringler og 7 andre rundformkaker. Det var igjen nesten halvparten av marsipankaka, men resten var så godt som skrelt bort.

Det gikk også masse frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...