Gjest Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Mannen mener det er broren og at Wario er fetteren deres, men jeg trodde egentlig Luigi var fetteren også jeg...?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Takker for svar! Jeg har en diskusjon med søsteren min. Jeg mener det er fetter og hun mener det er broren.. Hva er rett?? HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Det heter jo Super Mario Bros (forkortelse for Brothers), slik at man trygt kan regne med at Mario og Luigi er brødre.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Jeg trodde det var fetteren, men så hørte jeg et spørsmål på TV eller radio..husker ikke..: Hva heter broren til Mario? Regnet med at det var Luigi. Dette er det nerdeste jeg har diskutert..heh
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Luigi er fetteren til Mario! Mario har en bror som heter Wario Og luigi har en bror som heter waluigi (eller noe sånt)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Ja, teit diskusjon. Men man blir jo helt opphengt når man ikke finner svaret.. HI
Gjest Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Nei, Wario er fetteren, det står det i hvertfall på de spillene vi har. Men jeg tror faktisk Luigi er broren ja, når jeg tenker meg om så jeg også et sånn ungdomsprogram der de spurte om hva broren til Mario het, og det var Luigi.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Det er broren.. Mario (マリオ) er en videospillfigur skapt av Shigeru Miyamoto for Nintendo. Han dukket først opp i Donkey Kong, hvor hans offisielle navn var Jumpman. Mario var opprinnelig avbildet med todimensjonelle strukturer, men i senere spill er han en tredimensjonal, polygonal figur. På grunn av den vanlige henvisningen til at han og broren hans Luigi blir kalt «Mario Brothers» (Mariobrødrene), i tillegg til at Luigi har blitt referert til som Luigi Mario, har det blitt spekulert i at hans fulle navn er Mario Mario.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Han er også kjent for sitt samarbeid med broren Luigi og sitt nære forhold til Prinsesse Peach som han har reddet utallige ganger. Mario har også en ond dobbeltgjenger som heter Wario.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå