Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 mener du at du røyker ute eller inne istua og så sover sammen med barnet etterpå `? elelr mener du at du sover sammen med barnet og røyker på senga ?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg røyker og i begynnelsen når jeg amma så når ungen våkna i 6 tia for og få mat så sov hun med meg fram til vi sto opp alt mellom 10 og 12 en gang.. Men jeg vasket hender og pusset tenner(pusser jo alltid tenner da) før jeg la meg, og sister røyken jeg tok var en times tid før jeg la meg. Og det går helt fint med jenta mi;) Hun lever fortsatt:P
*lindamor* Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 ja jeg gjør det.. legger ho i senga si når vi legger oss om kvelden og der sover ho i 4-5 timer, når ho da våkner og skal ha mat tar jeg ho i min seng og der ligger ho til vi står opp.. har prøvd å amme og så legge ho i senga si igjen, men det nytter ikke. men jeg driver nå og kutter ned på røykinga og skal gjøre ett seriøst forsøk på å slutte. (før har jeg bare prøvd sånn halvveis for syns skyld)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 jeg røyker selv.. men babyen er i magen min.. men leste noe som skremte meg.. om du røyker og sover i samme rom som ditt lille barn.. da ånder du ut nikotin i rommet mens du sover.. og de har mer og mer beviser på at det er økt risiko for kybbedød om man røyker.. og sover i samme rom.. en tanke vekker for meg ihvertfall.. nå SKAL jeg slutte.. i morgen kommer familien og skal hjelpe meg med å vaske ut nikotinet.. legge vekk alt av askebegre.. få en ny start i leligheten...lykke til til meg og andre som prøver å slutte
mamma1980 Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 så flott at du slutter da. lykke til. du klarer det helt sikkert. stå på !
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Det hender. Begynte på røyken igjen da jeg slutta med amminga. Så det er jo av og til at vår 11 mnd gamle sønn ikke sovner igjen i sin seng rytidlig om morningen, og da havner han fort i senga våres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå