3barns-mamma <3 Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 var hos legen å tok bloprøve på torsdag, fikk svar på fredag at denne var under 3, så den var negativ, dagen før tok jeg en siste test ( CB) som var svak positiv. Det er bare det at jeg føler meg skikkelig gravid enda..... magen er like oppblåst, jeg har menssmerter og vondt i ryggen enda.... Jeg tok ca 10 tester fra den 25 til og med onsdag, som alle var positive, riktig nok svak i begynnelsen, så ble de sterkere for hver dag, så fikk jeg en blødning i ca 2-3 dager sånn ca litt før jeg ventet vanlig mens, men ikke noe smerter eller store klumper eller noe sånn, så jeg følte liksom ikke at dette var noe spontanabort heller....... men visst man har vært gravid med tvillinger, og den ene ender som en spontanabort, kan da HCG nivået synke for så å stige igjen???? noen som har opplevd noe sånn???
Molait Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Tror uansett ikke den synker til under 3. For den gjenlevende tvilling vil jo stå for mye mer prod. enn det. Blødning så tidlig fører som regel ikke med seg masse klumper. Alt er jo så lite. Nesten rart cb slo ut med hcg på under 3. Har du prøvd å ta test nå etter fredag? Slår den ut pos enda?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 det kan jo være at du har hatt en kjemisk graviditet... egget streifer livmora men fester seg ikke, og kommer ut med mensen.... du er nok ikke gravid siden legen har målt deg til undre tre.... hadde det vært en tvillig ville ikke hcget synke så mye....
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Hei du, når mistet du? Jeg testet positivt tre uker etter at jeg mistet (i uke 13+6), og kjente meg fortsatt gravid helt til jeg fikk mensen igjen. Tok et utall CB-tester og ble like lei meg hver gang de ble negative, for ble helt besatt av tanken på å bli gravid igjen raskest mulig. Men etter ny mens kommer ny sjanse til å lage ny baby... Jeg håper du har det bra og at du enten er gravid fortsatt, eller at du blir det igjen fort. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå