MamT2? Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Kjempefin artikkel i bladet Tara (tror jeg det heter) om to flotte donor mammaer som forteller sin historie om å få barn uten en mann. Kanskje noen her? I allefall kjempefin lesing for en donor mamma! Så takk skal dere ha.
Tjorven1 Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Er det det nr man får kjøpt nå? Takk for tips, det var en artikkel i forrige ukers KK også.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Det er i det Tara bladet som er i kiosken nå ). Det er også en artikkel i magasinet som følger dagbladet i dag. Så dette er tydelig et tema i vinden nå- ENDELIG !
AM37 Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Hei. Glad dere likte artikkelen. Noe kunne sikkert vært mer nyansert, men det gav hvertfall et lite bilde av hvordan jeg har tenkt og opplevd det å bli mamma vha donor.
Tarzan06 Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Jeg får visst ikke tak i dette bladet her jeg bor... Har lett flere steder, Narvesen hadde hatt det, men var utsolgt, og ellers er det dårlig med utvalget av blader, gitt! Ligger det ute på nett noe sted, eller er det evt. noen som kan skanne det inn og legge det ut eller sende til meg? På forhånd takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Hei. Tara har en egen nettside, men du kan ikke få lest artikkelen der. Men du kan jo prøve å ringe kundesenteret deres. Kanskje de kan sende et til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå