Gå til innhold

IGJENN! strekkmerker... trilastin og kjemisk peeling! ?! anyone?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er mitt siste håp å vet dere kommer til å si,: ingenting kan fjerne strekkmerker ,men jeg har dem overalt ikke mye men litt over hele kroppen faktisk... jeg begynnte med kjemisk peeling (på magen)for 1,5 år siden, min datter er snart 2,5 år.. tok 2 behandlinger og faktisk det hjelper men er altfor dyrt... nå på sommeren har det gått i badedrakt og shorts(kjempe fint må jeg si).. uanz jeg kom over et produkt som heter -smjeg nettopp er begynnt med men føler på meg at dette må være bra...?! man får pengene igjenn om man ikke er fornøyd etter 60 dager, noen som har prøvd dette?! er desperat! kan man få noe dekt av staten, når man "hater" kroppen sin, jaja vet jeg har verdens nydeligste skapning her hjemme som jeg elsker over alt på jord ,men det hjelper ikke meg å like strekkmerkene noe bedre?!

noen som vet?!

produktet heter TRILASTIN..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.kvinneguiden.no/magasin/graviditet/strekkmerker-_nei_takk-/48498

Det er nok ikke noe håp her. Annet enn tidens tann. Ser for meg at trening umulig kan gjøre det værre. Det strammer jo hud generelt.

Synes det er så leit at du hater kroppen din. Det tar mye energi. Jeg har selv masse strekkmerker på puppene, men tenker at sålenge det ikke gjør vondt eller hindrer meg fysisk, så er jeg egentlig glad,

Har du vurdert å kontakte en psykolog for å klare å distansere deg litt fra strekkmerkene? Jeg tror løsningen er at du må takle det bedre mentalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...