skorpionkvinnen Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg har testa positivt i dag med to ulike tester, så da regner jeg med at jeg har full klaff! Jeg er nå på rd 13 og har igrunn tatt det helt rolig hele tiden, trodde virkelig at jeg måtte ha 4-6 forsøk før jeg lykkes. Men, mye kan skje enda, så nå håper jeg selvsagt at den blir der den er og vokser seg stor og sterk:-) Har hatt endel symptomer, begynte med voldsomme magesmerter/menssmerter på rd5. Har hatt slike smerter siden, men mer moderate til og fra hele tiden. Litt ømme bryster også, de virker litt hardere og vonde å ta på, spesielt hvis jeg trykker fra sidene. Har ikke vært kvalm, men det er vel gjerne litt tidlig. Det var siste nytt fra meg:-)
MamT2? Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer! Gøy når det klaffer med en gang. Nå er det bare å ruge i vei.
Snurri Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 GRATULERER masse masse:-)))) kjempe kjekt!!!!!!
bumpi de bump Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Så floyy, skorpionkvinnen! Gratulerer så mye!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Hipp hipp hurra!!! Gratulerer så mye med en liten spire skorpionkvinnen!! ingenting er bedre enn at ting klaffer på 1.forsøk!! Kos deg videre i svangerskapet! jeg hadde selv menssmerter helt til uke 8-9.. bare å venne seg til;) den lille tingen vokser vettu:):)
bumpi de bump Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 hm... flott er det, ikke floyy...he-he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå