ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Endelig har jeg testet positivt. Har prøvd siden september 08. Og endelig klaffet det!! Håper spiren klorer seg fast!!! Blir litt redd for det virker jo som at det er mange som mister Men jeg får krysse fingrene!! Dette er spennende
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer:) Skal vist ikke være så vanlig å miste, men leser jo det hele tiden her.. Litt merkelig igrund.. Trur jeg har hørt at det er kunn 2% sjansje for SA for de som er under 30..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer:) Skal vist ikke være så vanlig å miste, men leser jo det hele tiden her.. Litt merkelig igrund.. Trur jeg har hørt at det er kunn 2% sjansje for SA for de som er under 30..
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 7. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2009 Tusen takk!! Skjønner det ikke helt her jeg sitter.. hehe.. Jeg har også forstått det sånn. At det er et fåtall som mister. Men her inne virker det jo som at det er veldig vanlig. Merkelig... Man får bare krysse fingrene og tenke positivt Hvor langt på vei er du da?
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Ja, det gjør somregel det:) Jeg er bare 4+5 jeg..Du da?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 Jeg vet faktisk ikke. Hadde IKM 1. august. Men mine sykluser har vært på villspor etter p pille slutt i september i fjor, Og tr har alltid vært flere uker for sen. Men jeg må vel være rundt fire uker tror jeg. Kan ikke skjønne noe annet. Testet med billigstav på tirsdag. Den var kjempesvak, men jeg så streken. Også testet jeg i går og den var mye mer tydelig, med farge og tykkelsen på streken! Så vet ikke om jeg skal regne termin fra den egentlige IKM.... Er ikke lett det her hehe.. Tenkte jeg skulle ta en tidlig UL i uke 8 - 10. Syns det er altfor lenge å vente til uke 18 med ord. UL. Vil vite at det er et hjerte som slår
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Okey:) Jeg hadde IKM søndag den 2:) Har veldig lyst på tidlig UL jeg også.. Er så lenge til uke 18 ja! Betalte for tidlig UL sist i uke 9.Var helt fantastisk å se. Fikk et par tårer i øynene da ja:)
tj87 Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer så mye med spiren i magen Tror kanskje årsaken til at man tror man hører så mye om SA'er er at når man er gravid legger man veldig merke til slike ting, og inne på et slikt forum vil det jo alltids være noen! hvis man teller antallet det går bra med, så er det nok ikke så langt unna de to prosentene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå