mamman til 2 godjenter:) Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 kan begynne helt forfra da. sluttet på p-piller 2,5 uke siden, hadde sex da og hatt det flere ganger etterpå. har enda ikke fått mensen, forrige gang jeg sluttet på piller for bli gravid så fikk jeg den etter 1 uke. har de siste 3 dagene hatt vondt,stikninger i magen, nederst under navelen liksom, utfloden har blitt tykkere (unnskyld detaljer, men dere er vel så vant med det så)og under forrige svangerskap så hadde jeg kraftig bekkenløsning med gangvansker, sliti med det etter fødsel og (14 mnd siden fødsel nå) og det har begynt å gjøre mere vondt i bekkenet og korsryggen (men det kan vel ikke komme så tidlig i et eventuelt svangerskap vel?) kan det være tegn på noe? veit liksom ikke helt når jeg skal ta en test, har tatt en allerde, på mandag, var hvit som bare det..hehe.. noen som veit?
Snupi27 Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 hei! sist jeg sluttet på pillene tok det 6 mnd før mensen kom tilbake.. nå er det 18 dager siden jeg sluttet og den har fortsatt ikke kommet. det er veldig individuelt for når den kommer tilbake =) om den ikke har kommet tilbake og du fortsatt tror det er en sjans for graviditet så kan du jo teste igjen om noen dager da =) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå