krysser fingre og tær! Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg håper jo egentlig ikke dere er her lenger, men at dere alle har blitt gravide og yngler på. Jeg var her en del i noen år mens vi slet med å bli gravid, men har ikke vært her det siste året. Min historie kort fortalt. 6 år med prøving, to aborter, 3 ivf forsøk- alle negative, ett egg på frys etter siste forsøk, gravid! Sitter nå her med en herlig ettåring som jeg ikke en dag tar som en selvfølge og som jeg er evig taknemmelig for å få være mammaen til. Ikke nok med det, her sitter jeg og har blitt gravid igjen helt av oss selv! Ikke en sprøyte og ikke ett hormon, bare en positiv test! Er fortsatt tidlig i løpet, så alt kan skje, med gleden tar jeg gjerne på forskudd og fryder meg ved tanken på å få lov å få enda ett barn. Så dere som enda venter, hold ut, stå på og lykke til!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 fantastisk!! ikke mer og si enn det. og Gratulere så mye!!!
Rose69 Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Hei!! Så gode nyheter du bringer!!Masse lykke til videre-det er jammen velfortjent :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Ja, jeg husker deg:-) Jeg testet pos. på 5. forsøk, men mistet tidlig. Da var vi allerede godt i gang med adopsjonsprosessen, og i dag er jeg happy mamma til en liten sjarmis på 10 mnd. fra Sri Lanka! Klem
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg husker deg også. Så bra at dere har klart det på egenhånd nå da! Vi hadde håpet at det skulle skje, men fant ut at det var bare å hoppe i det når snuppa var nesten 1 år. Skal ringe inn mens på mandag så får vi håpe at vi får plass denne mnd :-) Masse lykke til med den nye spiren :-) Klæm
*sommer* Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Hei jeg husker deg jeg også.. Det er alltid oppløftende å lese de koselige historiene når man har slitt så lenge. Gratulerer og lykke til med den lille i magen :-)
Gjest Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Ja, jeg også husker deg Så kjekt at du at du ble gravid uten hjelp da! Så heldig du er... Gratulerer så mye!
Flippa m Frida Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Herlige nyheter! Vi ble gravid ganske samtidig, husker deg godt. Håper absolutt på å havne i samme heldige kategori selv. Gratulerer så mye og lykke til videre.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 hei! jeg husker deg ikke men nå kommer jeg til å gjøre det ihvertfall;)) så fantastisk det må være å bare plutselig klare det selv!! slippe alt dette hormon bestyret og uttak ikke minst!! skal snart i gang med andre forsøk vi:)) masse hell og lykke videre til deg!!)
Mirakel <3 Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer så mye... Så morsomt å høre om det er noen som får det til på egenhånd også
krysser fingre og tær! Skrevet 9. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2009 Tusen takk alle sammen! Snøfilla: Så utrolig kjekt å høre at du har blitt mamma! Det siste jeg husker fra deg er at dere hadde bestemt dere for adopsjon, men så utrolig hyggelig å høre at det ordnet seg så fort! (Alt er relativt, men hører om så mange som må vente så utrolig lenge) Vi hadde også katalogene på plass, men ville ta ferdig forsøka før vi gikk videre i prosessen. Collargol: Husker godt når du kom med nyheten om magen din, endelig klarte du det! Forstår godt at dere har satt i gang med nummer to allerede, for dette med barn gir mersmak. Vi var også klare for søskenforsøk, men ville fortsette med amminga noen måneder til før vi skulle starte opp igjen. Nå får vi håpe vi slipper den runden. Lykke til med runde to! Filippa: Jo, vi ble vel gravide omtrent på samme tid. Så det ble ei jente på deg, her ble det en gutt. Skal du i gang med nytt forsøk nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå