Gå til innhold

Sliter saann med innsovningen! HJELP OSS!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart tastatur..

Minstemann er akkurat 5 mnd og har kjempeproblemer med innsovningen dagtid og kveld. Han sover i vogn ute dagtid, men aldri uten av vi rugger paa han, tar alt fra 5 til 30 min for han sovner. Men da sover han bare 30 til 45 min!! I dag sovnet han ca 15.40, men sov da bare til 16.10..Provde aa rugge videre paa vogna, men han ble rasende. Da blir det for lenge aa bli oppe til kl 19.. han var ikke trott for kl 17.30 igjen, og sov da til 18. Saa litt grot kl 19.20 og seng 19.30, og holdt det gaaende med skriking til kl 20.40 for han endelig sovnet til puppen min... Virker som han krever denne kontakten for han sovner.

Vi er inne i en saa daarlig rytme! Noen som kan hjelpe aa bryte monsteret, gode hjelpemidler eller liknende. Vi er aapen for ALT!

Takknemlig for ALLE svar!!

Hilsen to som begynner aa bli slitne naa, har en aktiv 2 aaring som krever sitt i tillegg...sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rugger dere ham i søvn i vogna? Isåfall ville jeg anbefalt at dere sluttet med det- dette fordi de har lett for å våkne når de kjenner at ruggingen har slutta. Mitt tips er å gradvis trappe ned på rugginga; slik at dere rugger ham helt til han begynner å glippe med øynene, men stopper rett før han sovner helt. Etterhvert kan dere prøve med stadig mindre rugging. Har ihvertfall funka hos oss=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...