Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt fra før som heter Leon Alexander. Hva syntes dere om Max Iben dersom det blir en gutt neste gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke Max og synes Iben er finest som jentenavn (ja, jeg vet det kan brukes av begge kjønn).

Så det navnet likte jeg ikke.

Skrevet

Max er helt greit, og passer fint til Leon også! Iben er derimot finest til jente, så det likte jeg ikke.

Skrevet

Kanskje sant det med Iben og jentenavn, ikke lett med disse navnene. Liker godt Max jeg da, litt tøft. Oscar er også nydelig:)

Skrevet

Iben er et vakkert jentenavn for meg :-)

Skrevet

Jeg er enig med de andre, Max er bra og passer godt til Leon, men Iben blir jentenavn. :)

Skrevet

Likte det ikke! Max er ikke noe navn for meg, heller ett kattenavn. Og Iben er mest et jentenavn.

Skrevet

Max er kjempefint, men Iben er veldig jentenavn ja! MEN på en annen side: Max Iben klang fint!! :-)

Skrevet

kjenner ei nydelig lita jente som heter iben,så det er jentenavn for meg.

max er et dyrenavn for meg.

men heldigvis at ikke alle har samme smak:)

Skrevet

Beklager, liker ikke Max så godt (assosierer det med maximum og minimum..., Max Mekker.. osv). Og Iben har blitt et jentenavn nå,siden det er mest brukt som det.

Oskar er fint da, så det ble nevnt...

Skrevet

Det blir like rart som Kim Helene for meg...;)

Skrevet

Ha ha:) Skjønner at jeg bør velge noe annet :)

Skrevet

max synes jeg er kjempeflott... Iben har jeg vurdert sterkt til min jente, så for meg er det et jentenavn! :-)

Skrevet

Max er tøft, men Iben liker jeg ikke. Ser på det som et jentenavn, akkurat som Robin og Kim er guttenavn for meg.

Max Liam syns jeg er pent :-)

Eller liker jeg Maximilian, det heter nemlig min sønn :-)

Noah Nathaniel

Devin Nathaniel

Sander Nathaniel

Lucas Nathaniel

Philip Nathaniel

Nicholas

Jonas

Mathias

Nikolai

Felix

Gjest Antarctica
Skrevet

Fælt. Høres ut som en mascara. Og Iben er jentenavn for meg, så dersom du ikke staver det Max I. Ben blir det helt latterlig; nesten som Ole Sofie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...