Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var innkjøringa over - de fryktede tre dagene hvor man sakte men sikkert skal gi slipp på poden til noen fremmede som man bare kan håpe vil ta godt vare på ham.. Men all bekymring var unødvendig, barnehagen er så langt helt fantastisk!!! Vi har blitt godt tatt i mot og godt informert om det meste, personalet svarer villig vekk på spørsmål og tar seg god tid til å bli kjent med gutten vår.. I dag var han der alene i nesten 5 timer, da jeg hentet ham fant jeg en gutt som svinset rundt med alle lekene og slettes ikke kunne tenke seg å dra hjem... Han var litt støvete i klærne etter lek ute, og grisete i klærne pga stort inntak av pizza til lunsj (som han jo har fått smake her hjemme, men hvem visste at han kunne spise SÅÅ mye??) og svett i håret av all springingen og lekingen.. HERLIG var han rett og slett...

Nå skal det sies at vi er nokså avslappet i forhold til dette med barnehage (selv om kanskje spesielt jeg har bekymret meg en del sånn i det skjulte), han er en sosial og aktiv gutt som stortrives med andre barn og vi er fullstendig inneforstått med at han ikke vil få samme oppmerksomhet i barnehagen som han får hjemme med en av oss...

Måtte bare skryte litt av barnehagen, synes det er så mange som har negative opplevelser og ville komme med en positiv opplevelse til de som bekymrer seg - det går helst helt fint!!!

Fortsetter under...

Så flott :) Vår gutt på 18 mnd var også i barnehagen i dag for første gang ca 5 timer. Herlig at de små finner seg til rette:) Nå har minien vår storebror til å passe på ham ute, men det virker som han stortrives ;) Gutta var gaaanske slitne i dag ja..hehe

Så flott og godt å høre:-)

Hvor gammel er han?

Jeg håper gutten vår får det slik også. Han er veldig nysgjerrig på andre barn, og virker som en veldig sosial gutt, så jeg både tror og håper det vil gå greit for oss også. Men allikevel gruer jeg meg.

Takk for at du ville dele det med oss her ute;) Det hjelper veldig å høre slike historier!

Han er 13 mnd.. Synes han har blitt stor så fort.. Lille gutten min er ikke så liten lenger.. Sukk.. Og barnehage er en del av prosessen med å bli "stor".... Men, som sagt - det har gått strålende og helt problemfritt - håper det går bra for dere også!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...