B78S Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg bestilte 6 smokker fra MAM baby med navn og fikk smokker med feil navn! Så nå sitter jeg med 6 stk smokker fra 5-36 mnd med navnet Siri på. 3 stk rosa og 3 stk grønne. Noen som vil kjøpe disse for 100 kr?
Hulda77 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Heisan Jenta vår heiter Siri Og eg har dei siste dagane planlagt å bestille slike smokkar, til å ha i barnehagen. Men snuppis er mest begeistra for mam air. Helst dei med silikon, dvs. gjennomsiktig tut.
B78S Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 Hei igjen. De jeg har er med silikon men ikke mam air, det er de andre med 7 hull på hver side av smokken. Hvis du sender meg en PM med mail adressen din så kan jeg ta ett bilde og maile deg så du får se :-)
Hulda77 Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Hei! Prøvde å sjå etter smokkane på nettet så du skulle sleppe å ta bilde, men finn dei ikkje... Eller er det desse: http://www.navnesmokken.no/Products.aspx?SalesArticleID=461 I så fall er dessverre tuppen feil... Fint om du tek bilde. Om tuppen er riktig, så kjøper eg dei
B78S Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2009 Hei igjen, har sendt deg en PM, så sjekk "postkassen" din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå