ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Har vært på ferie og testet positivt i går!!! Endelig!!! Etter å ha prøvd siden september i fjor klaffet det! Håper bare spiren klorer seg fast i 8 mnd til. Leser jo om så mange som mister..... Hadde IKM lørdagen i uke 31. Men har slitt med uregelmessige sykluser. Så er nok ikke så langt på vei ennå tror jeg. Så da sier jeg takk for meg her inne og rusler inn på 1. trimester! Håper dere kommer etter alle sammen! Det fortjener dere jenter!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Det var veldig hyggelig og høre, masse masse tillykke med spiren:)
adie Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 gratulerer!!!!!! så gøy...håper å følge etter deg snart!!!!!
jenny84 Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Ååååå, gratulerer!!! Måtte det gå godt... Håper jeg kommer løpende etter snart...
MC81 Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer så masse og håper jeg også kan bli med på terminforum snart!
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 7. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2009 Tusen tusen takk jenter!!! Kan ikke tro det jeg... Veldig rar følelse egentlig. Etter å ha hatt mange cyster på eggstokkene og kjempe uregelmessige sykluser, så er det helt utrolig. Tror jeg trenger noen dager på å faktisk skjønne det. Hehe Krysser fingrene for dere! Dere er så gode her inne på bligravid!!! Trenger dere inne på 1.tri også
Bringebærmamma 160611 Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Det er SÅ hyggelig å høre at en som har "jobbet" lenge for å bli gravid, endelig blir det. ;-D Gratulere gratulere Hurra hurra
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Gratulerer og lykke til :-)
Lotta2010x2012 Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer så mye! Godt å høre om flere slitere som får det til på egenhånd=)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer så masse!!! vi møtes på 1.trimester
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. august 2009 #14 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer såååå mye med din lille spire - nyt graviditeten og kos deg fremover med svangerskapet =) Stooor klem fra
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 9. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2009 Tusen, tusen takk jenter!!! Dere er så søte Dere må bare glede dere. Det å ha en positiv test i hånda er bare helt utrolig spesielt, en rar og herlig følelse ****** Drysser masse babystøv på dere.****** Måtte dere komme etter fort!!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå