Goodbye Kitty Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Noen andre som står på venteliste, eller har vært der? Vi ble henvist i juni. ringte Haugesund i går, og de sa det gjerne var ventetid til november... Lurer på å dra til Danmark i stedet.. Erfaring noen?
monca*84*j12 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Heia.. Jeg har ingen erfaring, men ser ingen svarer deg, så jeg tenkte jeg kunne jo svare litt likevell.. hehe Første jeg spør meg om er det ikke veldig dyrt og dra til danmark? Og er det gratis her? Jeg vet november er langt unna akkuratt nå.. men det kommer til og gå fort!!! Jeg for min del hadde nok måttet se på det økonomiske aspekteret.. Hvor mye koster det for insemenering i danmark? Om du skulle prøvd og bli gravid på den ehm "vanlige" måten, så kunne det jo hende at du ikke ville fått positiv test før november uansett.. Du får vel noen hormoner som stimullerer til bedre eggløsning og øker kjangsene? lykke til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Du kan gå privat. Klinikk Hausken drive med sånne ting Tenkte eg sko ta meg ein tur der sjøl ein dag...slite sånn med syklusen og har ikkje lyst å måtte gå å vente i månedsvis på henvisning atter henvisning.. Vett ikkje kordan det e med det økonomiske når en går privat, men uansett så må det da i det minste gå opp i opp ihvertfall! Og då har du jo alt i nærheten.... www.ivfhausken.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå