magica og lille tryll ♡ Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Hei! Jenta mi på snart fem uker har en liten tupp (utstående liten rund sak) inni navlen. Ikke stor i det hele tatt og kunne nok godt vært en del av navlen hadde det ikke vært for at det ser ut som den er dekka med slimhinnehud og ikke vanlig hud... Også væsker den litt. Ingen tegn til infeksjon forøvrig. Noen som har sett noe lignende?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Hei! Ja, gutten min har akkurat det samme. Sannsynligvis granulasjonsvev ("villkjøtt"). Kan fås bort hvis man pensler med lapis, men det bør gjøres så tidlig som mulig. Tror vi var for sent ute, for det hjalp ikke oss (tror vi gjorde det da han var 7 uker). Han har fortsatt denne bittelille tuppen i navlen og er nå 3 mnd. Tenkte jeg skulle nevne det igjen neste gang vi er hos helsesøster. Vil anbefale deg å kontakte helsestasjon så snart som mulig for pensling hvis du skal få det bort. Ikke farlig, men kan bli litt stygt..
magica og lille tryll ♡ Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 Åja.. godt å høre det ikke er farlig. Skal ringe helsestasjonen på mandag jeg da, ønsker ikke at jenta mi skal få stygg navel :oP Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå