nesten30 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Da vi kjøpte vår Emmaljunga City Cross anbefalte selgeren sterkt å kjøpe et skikkelig regntrekk til vognen. Dette fordi det som følger med vognen kun står imot "duskregn på østlandet" (sitat fra selgeren). Vel, vi bor på Vestlandet, må nesten regne med litt heavy regn i vinter. Noen som har erfaring med et regntrekk som duger, som ikke koster flesk?
_Mita_<3 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Hm.. Vi brukte bare det vi fikk når vi kjøpte vognen fra forhandler. Vi hadde emmaljunga duo combi. veit ikke om det er noe forskjell. Det tålte hvertfall normalt med regn. Men nå gikk ikke vi ute i pøs regn heller så veit ikke hvor godt det ville vært da. Men de selger nok gode regntrekk der man kjøper vognen i butikken hvertfal.
nybegynner07 Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Vi bor riktignok i Oslo, men vi brukte regntrekket som fulgte med City Crossen.VI har også brukt det på ferier på vestlandet. Det er egentlig til sportsdelen, men funker også på City bagen. Kan ikke du teste det ut først og så heller kjøpe et om det viser seg at det ikke fungerer godt nok?
Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Nå har jeg ikke prøvd ut akurat dette trekket, men derimot ganske mange andre regntrekk, og av utseende ser Emmaljunga sitt helt normalt ut, veldig likt de vi pleier å bruke. Min erfaring er at de holder vognen tørr og fin selv i vestlandsvær med mindre man lar den stå ute i timesvis i øende regnvær, da kan det bli litt fuktig hele veien igjennom til slutt. Unntaket er plastregntrekkene, men de opplever jeg som nesten farlige fordi de overhode ikke puster, hadde ett til en tvillingvogn, men etter å ha brukt det 2 ganger gikk det i bosset. -det dugget på innsiden og var så klam luft at jeg faktisk ble redd for ungene når det var på, så plasttrekk skal aldri brukes her i vhertfall, men det ville nok holdt vognen 100% tørr uansett da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå