Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 er egentlig helt knust, fikk konstatert MA i dag på 2. gangs ul, skulle vært 9+2...så nå skal jeg la det gå en uke om ikke kroppen fikser opp sjøl så blir det enten tabletter eller utskraping. uansett så har jeg satt meg opp på fryeforsøk så snart dette er i orden og ute av kroppen.. jeg er rett og slett helt tom innvendig nå, har litt magekramper og er kvalm som pokker...dette er det jæ* jeg har vært med på, begriper ikke hvordan dere som har opplevd dette mange ganger klarer å fortsette, jeg satte meg bare opp for å prøve å ha noe anna å tenke på... måtte bare få dette ut...
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Uff, ikke hyggelig å ønske deg velkommen tilbake... Vi er i samme båt, jeg skulle vært 9+3 i dag, men hadde utskrapning (for et forferdelig ord, jeg grøsser når jeg skriver det!) onsdag. Det var MA og jeg hadde ikke fått noen vasler før vi var på UL og ikke fant liv. Grusomt å bli så lurt av sin egen kropp, mine symptomer ga seg ikke før i går. Har fått time til undersøkelse av livmor innvendig senere i høst, håper det kan gi flere svar. Enig med deg, det er vanskelig å se for seg å gå gjennom dette flere ganger, det er rett og slett så utrolig trist. Men har et offentlig forsøk igjen og det blir vel til at vi benytter det når livsgnisten og optimismen vender tilbake. Det er vel ingen trøst, men du er ikke alene om dette. Vi er mange her inne som har gått gjennom det og vet hvordan du har det nå. Ønsker deg alt godt framover og at du får tilbake troen på et nytt fryseforsøk om ikke så lenge! Stor trøsteklem fra meg!
goldenbaby Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 huff, føler med deg! det er en helt ubeskrivelig grusom opplevelse. det som skulle være noe fantastisk og flott blir plutselig en tragedie.. alle planene faller i grus.. skjønner godt at du føler deg tom nå. det samme skjedde med oss i april og jeg er fortsatt ikke over det. måtte ha utskraping, da to runder med pillekurer ikke funket. skulle ønske at jeg fikk utskraping med en gang. forferdelig å gå å vente. utskrapingen var ikke smertefullt fysisk.. vi er igang med fryseforsøk nå (gått på progynova i 4 dager) og kjenner at jeg grugleder meg. jeg er livredd for at det skal skje igjen. vi får trøste oss med at vi i allefall kan bli gravid! neste gang holder det i 40 uker :-) trøsteklem
Rose69 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Så trist,Stjernoye 1.ma =( Jeg føler med deg. Jeg hadde utskrapning i fjor, uke 10. Det var et slag i ansiktet.Men hadde bare en rar følelse at nå måtte jeg til legen og sjekke at alt var ok.Og det var det ikke.Ingen hjertelyd.Men måtte bare tenke på at det var naturen som ordnet opp. Vi ble jo da gravide på egenhånd, så det var vel for godt til å være sant.... :-( Men utskrapningen gikk fint , uten plager i etterkant.Men jeg har ofte tenkt på hva den lille spiren kunne vært... Men men...jeg måtte bare se fremover...jeg tenkte at det var andre som har det mye værre enn meg-det hjalp litt. Nå ser jeg fremover til nye forsøk,veien er lang-ja.Men vi er der til slutt,kjære deg.Med masse tålmodighet. Og så flott at du har egg på frys!Har du mange? Klem til deg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 hei vennen!! jeg sendte deg en sms etter jeg fikk meldingen din den dagen...vet ikke om du har mottatt den?tlf min er helt tussete for tiden skjønner du:(( har tenkt mye på deg og føler sånn med deg..men godt at du prøver å se fram over å har satt deg opp til fryseforsøk:)ble glad når jeg leste det:)du er heldig som har egg på frys da... vi må ikke gi opp noen av oss for dette går bra til slutt vennen min....de aller fleste klaffer det for før eller siden.... håper kroppen din fikser opp i dette selv og at du slipper utskraping...krysser fingrene for det!! og neste runde skal det gå fint:))klemmepådeg
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Sender deg en klem, jeg... Vet hvordan du har det....
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 skikkelig trist lesning dette da......... :-((( man føler seg helt tom innvendig etter en sånn trist beskjed..jeg har opplevd det to ganger så vet hvordan du har det, men du skal vite at jeg tenker på deg, dette er noe man ikke vil unne sin verste fiende en gang!!! Men så flott at du har egg på frys da, det hjelper litt å tenke på det når det er som tristest. Lykke til med fryseforsøket når du er klar!!! Mange klemmer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå