Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 I bhg til snupp gir de ofte barna ansiktsmaling, noe de syns er morro og jeg syns er helt greit. Det jeg ikke syns er så kult er at enkelte farger, feks sort, må fjernes med flere runder sminkefjerner (vamt vann på klut gjør henne bare koksgrå i hele ansiktet) og selv da er det vanskelig å få helt bort, særlig rundt øynene. Er jeg kjip når jeg spør om de kan bruke andre farger/annen maling i stedet? En gang i blant hadde ikke gjort meg det spor, men i perioder er det annenhver dag...
Zitro Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Nei, det synes jeg du ikke er da. Hadde bedt om det samme selv...
LilleTrille med en tulle Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Nei, for det første er det jo da veldig ofte og for det andre skaper det mye unødvendig jobb for deg. Burde ikke være noe problem å kjøpe inn annen ansiktsmaling som går lettere av( helt sikkert bedre for huden også) og evt gjøre det litt sjeldnere. Vi maler ansiktene kun ved spesielle anledninger og en sjelden gang for å sprite opp hverdagen litt. Hadde vi gjort det veldig ofte, ville det jo ikke blitt såååå spennende,....
♥M&M♥ Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Bare et lite tips... Ikke vask bort ansiktsmalingen med varmt vann, bruk heller kaldt vann! Varmt vann åpner porene og gjør at ansiktsmalingen trekkes ned i porene og blir vanskelig å vaske bort. Med kaldt vann er det motsatt. Ville prøvd det først, før jeg pratet med bhg
Mammaen til Isak Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Matolje på bomullspads tar den ansiktsmalingen jeg har vært borti i allefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå