Gå til innhold

Hva slags duk bruker dere til bordene i dåpen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere papir eller vanlige duker. Har ei svigermor som kritiserer alt jeg gjør. Sikkert fordi jeg ikke har spurt ho hva ho synes om alt. Jeg har lyst å gjøre sånn jeg ønsker men ikke så lett når en føler alt blir galt. Skal dessuten ha dåpen hos de.

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bruke vanlige duker :)

Lykke til med vanskelig svigermor.. Høres ikke noe morsomt ut... :(

Skrevet

Her har vi leid duker fra vaskeriet på aldershjemmet. Høytidsstemt med tøyduker og utrolig lettvint! Svigermor har fikset dukene og vi har hatt dåpen hjemme hos henne :)

Skrevet

Vi har brukt flotte damaskduker i navnefestene til våre barn. Syns det blir litt for barneselskap med papirduker, det er jo en høytidsdag tross alt :)

Skrevet

Vi kjøpte hvit papirduk på europris og så kjøpte vi en sånn lyserosa løper på panduro. Og rosa roser og et lys på hvert bord. Ble kjempefint!

Også var det så enkelt å bare dra av papiret og kaste det i stedet for å vaske duker og sånn.

Skrevet

Jeg skal bruke papirduker som ser ut som damaskduker. Er fortsatt på utkikk etter lyseblå løpere i stoff eller papir til å ha oppå. Så si gjerne ifra hvis dere vet om et sted hvor jeg kan få tak i det!

Sikkert noen som synes det er harry at vi ikke bruker ordentlige duker, men det blåser jeg i !!!!! Skal pynte med blomster og lys, og har kjøpt fine servietter, så det blir nok fint uansett :-)

Skrevet

Jeg kjøpte 5 metere med sånn nervøs velur som du får kjøpt på europris, betalte 75kr for 5 meter, så kjøpte noen sånne pakker..

Hadde ikke trodd de ville holde mer enn til barnedåpen men jeg har kjørt de i maskinen og de er like fine.. Brukte de når vi hadde selskap 17 mai og har brukt de flere ganger etter det,,

Under barnedåpen ble det sølt tyttebær (på koldtbordet) hun ene som hjalp til tok en våt klut og skulle prøve og tørke litt for og pynte litt på det.. Flekken ble helt borte og det hadde ingen av oss trodd..

Skrevet

Jeg kjøpte samme duker som deg, førstegangsmamma77, og det så kjempefint ut! Fikk tak i lyseblå løper av sånn englehår på hobbybutikk. Kosta 19kr meteren tror jeg det var. Pynta med lys, blomsteroppsatser, fine hjemmelagde bordkort og servietter. Ble kjempefint!!! :)

Veldig greit med papirduker, spesielt hvis en skal ha småbarn ved bordet.

Lykke til med vanskelig svigermor. Stå på ditt men prøv å være litt "snill" i forklaringene om hvorfor du vil ha det på din måte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...