Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 fikk konstatert MA på 2. tidige ul=( hele verden min raste sammen i dag. dere ander må hal ykke til og kose dere med den voksende magen. jeg er rett og slett tom for ord.
Krøllefrøken Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 så leit å høre!! vet hvordan du har det, det samme skjedde med meg i april. ta tiden til hjelp, det blir lettere å tenke på det etterhvert. bare å si fra om du vil prate litt
Cupcake! Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Nei!! uffameg..dette var trist å høre Håper alt er bra med dere (etter forholdene) og at du snart befinner deg her inne igjen. Lykke til videre. Klem
MissMe*med*lillegutt Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Uff, så forferdelig å lese Føler virkelig med deg.. Er ikke no greit å gå gjennom i det hele tatt.. *Sender mange varme tanker*
småen og smulan Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Hadde virkelig håpet at det skulle ende bra for deg. Så trist å lese:( Ønsker deg lykke til videre og håper en ny spire sitter snart. Stor klem
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Lille vennen, dette var utrolig trist!!! Tenker masse på dere.... *klemmepå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå